joi, 5 iulie 2018

Miercurea fara cuvinte (3)


4 comentarii:

  1. O Doamne ce dor imi este de vremurile astea! Hmmm cand jucam Para, in fata blocului cu copiii vecini. A trecut si vremea cand fetitele mele erau de varsta fetitei tale... Asta e sensul vietii, n-avem cum schimba nimic, doar savura fiecare clipa din fiecare zi!
    Happy WW, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunat acest moment si nu l-am ratat. Cam rar avem sotronul la indemana. Mandra fata mea ca stie sa faca cifrele. Fireste ca eu am incurajat-o un piculet.
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Sotron.... cand eram mici si nu aveam creta, rupeam frunze din gardul verde si desenam. Uneori aveam noroc si gaseam o caramida ;)) o spargeam si apoi o ascundeam bine, pentru alte dati, impartind bucatelele intre noi, frateste.
    Atunci imparteam si mere verzi, din merii plantati in "colonie" - chiar nu stiu de ce i se spunea asa cartierului nostru, dar suna asa frumos, pe atunci. Sau dude... :P Iar cand merele coapte incepeau sa cada de pe crengile de sus... ce bucurie. :)
    Da... si ne jucam sotron ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frunze de nuc, alea deseneau bine. Dudeele...ce poveste minunata cu dudele... ne majeam pe tricouri de ziceai ca mergem la meci!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...