joi, 5 iulie 2018

Ploi si balti

Cu gandul ca luna iulie va fi una caniculara am ales perioada de concediu. Da de unde, ploi, balti si furtuni deja de cateva zile. Statul in casa nu priieste oricui. Sunt momente de leneveala, dar cand esti nevoit sa iesi parca nu ai placere sa te scalzi prin baltile cartierului cu picioarele.
Treaba in casa nu are spor. Pisica doarme de parca a stat la planton toata noaptea.

Cafeaua parca nu are gust ca in ziua de canicula. Dar pentru scriitori cred ca e o zi buna de scris. Asa banuiesc. Cel putin pentru mine, zilele ploioase par mai cu chef de scris.

Luna iunie a fost o luna tare incarcata, obositoare dar si cu reusite pe multe planuri. Partea de cariera s-a incheiat. Copii au finalizat o etapa scolara din viata lor. Dupa vacanta asta trebuie sa facem alte planuri, alte obiective si alte teluri.

Pe timp de ploaie se pot rumega la propriu planuri si teluri.

Pe timp de ploaie, rascolind si facebook-ul am selectat pentru voi o fotografie veche pentru pasionati de istorie militara:

Convoi transport piese de artilerie în timpul primului război mondial.
Colecţia de fotografii a Serviciului Judeţean Alba al Arhivelor Naţionale.




sursa fotografie:
 Arhiva Alba pagina de facebook

2 comentarii:

  1. Imi place sa descopar fotografii vechi... e ca si cum ai putea calatori in timp(uri si alte vremuri prind contur).
    In ultima perioada ploiasa m-am simtit ca in piesa celor de la A-ha - Crying in the rain... E buna si frumoasa ploaia. Cica aduce curcubeul ... asa ca astept. saapara si curcubeul ;).

    Pupici si vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunata piesa cu A-ha. O stiu din liceu, desi nu cochetam cu ea. Nu am reusit sa prind curcubeul... ca in alti ani. Da imi plac fotografiile vechi, voi mai pune pe blog.

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...