duminică, 1 iulie 2018

Jurnalul unei femei simple (7)

De la Corcodusa revin cu

Jurnalul unei femei simple


Sambata, 30 iunie, orele amiezii

Afara
Dupa o ploaie matinala prelungita, cerul e mai senin, e si racoare.

Ma gandesc
Planuri de vacanta sa le fac pe hartie. Desi, resimt oboseala dupa acest ultim an, realizarile au fost in final pe masura asteptarilor, chiar daca se putea si mai mult. Multumesc cerului ca a fost bine cu toate peripetiile avute si cu emotiile puternice avute la prezentarea finala.

Mesteresc
Aranjarea unui dulap pe balcon.

Din locurile din care invatam
Sa luam din fiecare etapa a vietii ce e frumos si util.

Din bucatarie
Cafea si gratar de pui cu o salata de castraveti

Cu ce sunt imbracata
Fusta maro cu albastru si tricou maroniu.

Citesc
Joia dulce de Steinbeck.... sper sa o si termin cat mai repede.

Mi-e dor de...

De o plimbare cu vaporasul.

Imi doresc....
Sa reusesc cu copii sa fac lucruri mai multe decat am facut-o in ultimii doi ani. Terapia lui v sa dea rezultate mai bune decat in celalalt spital. Mai sper sa reusesc sa implementez noi obiceiuri de care, cred ca am mai scris eu in alte postari. Mi=as mai dori sa reusesc cu copii sa lucrez la relatia dintre noi parinte-copil. Mi-am propus sa fac cateva cursuri de parenting.

Sunt recunoscatoare:
Pentru ca am reusit sa sustin in final disertatia. Sa duc la final acest minunat proiect cu ajutorul unor oameni deosebiti si datorita pasiunii mele, tarzii descoperite spre istorie si patrimoniu.

Ascult:



Privesc:
Spre un viitor mai linistit si mai frumos. Linia trecutului urat sa fie trasata mai clara.

In casa:
O dezordine ciudata, mai ales de cand avem pisica.

Unul din lucrurile mele preferate:

Sa stau la umbra unui copac si sa citesc. Un rasfat pe care sper sa il experimentez cat mai curand.

Din planurile de weekend:

Sa fac curatenie in camera. Sa incepem trierea jucariilor de pe balcon si nu numai.

Un citat:





sursa:
10-citate-motivationale-care-ma-inspira



O fotografie 
O amintire si un moment frumos din facultate
Privdorul bisericii Coltea












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...