marți, 2 ianuarie 2024

Stralucire

 Imi doresc in aceasta luna sa invat ce este stralucirea. Sa stralucesc cand zambesc.

Dar cum acest lucru mai mult se simte si nu se invata va fi greu.

Sa fiu bine cu mine si sa inving mai departe episoadele depresive. Am iesit cu bine din depresia de sarbatori. Am stralucit intr-un final. A fost o adevarata batalie cu mine si imi e mai bine acum. A fost bine de revelion cu fiul meu si chiar am reusit sa ma aliniez putin cu el, sa-i fiu aproape chiar daca se chinuie de o luna sa ma convinga sa ma uit la un anime de al lui, i-am facut pe plac in noaptea de revelion [ana la urma. Ma bucur ca e bine.

Stralucirea sufletului sa fie cu zambete si stare de bine.

Liniste interioara si pace interioara. Va fi greu de gasit si de asimilat. Asta imi doresc cel mai mult sa reusesc pentru ca e cheia spre aducerea scriului la alt nivel si o alta atitudine pozitiva si placuta. 



3 comentarii:

  1. Mă bucur pentru reușitele tale. La cât mai mult în acest nou an.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani! Sa reusesti ceea ce iti propui si mai ales sa continui ceea ce reusesti si iti face bine!
    Sanatate si doar lucruri bune in viata voastra! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai parte de cat mai multă strălucire in acest an!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...