vineri, 29 decembrie 2023

Cuvantul anului 2024

 Cuvantului anului?

Raspuns la provocarea lansata de Irina:

 https://dulcecasa.blogspot.com/2023/12/cuvantul-anului-2024-si-cum-sa-ti-alegi.html

Sincer nu m-am gandit la niciun cuvant insa tare mult imi doresc sa ma detasez de oamenii care ma privesc cu mila si ma tolereaza ca nu  au incotro.

M-am gandit mult la mama biologica. Si imi pun intrebarea daca o voi mai vedea vreodata? Dar asta e o drama de familie care deja ma enerveaza. Pur si simplu sunt satula de dramele astea sociale personale, satula sa ma plang atat si as vrea ca anul ce vine sa fie anul scrisului de aceea am ales cuvantul:

I N S P I R A T I E

Pentru a putea scrie ai nevoie de inspiratie si creativitate si nu doar in activitatea de scriere ci poate si in a decora casa sau eu mai stiu alte activitati in care inspipratia e necesara.

Sa fie inspiratie!





5 comentarii:

  1. Imi place cuvantul! Asa sa fie! Multa inspiratie!
    Sa se prelinga in fiecare zi, in tot ceea ce faci!
    Zile frumoase de decembrie, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce cuvant frumos! sa ai multa inspiratie in anul ce vine!!
    La multi ani!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. un an cu inspiratie iti doresc si eu.Nu doar inspiratie creatoare, ci inspiratia harului, care sa te lumineze in tot ceea ce faci.Doamne ajuta, sa ai un an bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ajuta! Multumesc. Sa fim bine si sanatosi sa le putem razbate si in anul ce urmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fie un an plin de inspiratie atunci! Scucces în tot ce doresti.

    RăspundețiȘtergere

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...