luni, 4 decembrie 2023

Planificare organizare

 Lucrurile par aglomerate in perioada asta si starea de spirit se pierde si alterneaza de la entuziasm la corvoada, depinde de activitatea in sine.
Incerc in acest an sa regasesc magia sarbatorilor, imi bat capul cum voi impodobi casa, daca mai este nevoie de ceva.
Simt nevoia sa ascult acele live-uri gratuite facute de Madalina Preda pe instagram. 
In ultima vreme nu a mai facut nimic. Asa ca, reascult pe cele din trecut, gratuite din care poti invata destule.


Si cateva video-uri de pe youtube:







    Mai sunt cateva dar am selectat, chestii care sa te ajute sa te motiveze... mai ales daca suferiti de o anxietate ce parca pluteste in aer si nu se poate elimina.

Am inceput si pregatirile pentru Mos Nicolae pentru copii mai ales, asa ca am dat o fuga in Pepco si am luat una alta, habar nu am inca cum le impart:
chestii maruntele

 


Sa vad maine daca mai iau ceva sau nu voi vedea. Fireste un haos la magazin de abia ma reusit sa ma strecor, la un moment dat ma luase si ameteala ca nu mai stiam ce vreau sa iau. 

Si daca tot am iesit pe ploicica am zis sa imi salut si pescarusii din parc:






Asa arata o zi ploioasa de duminica in zona Parcului IORE si sa nu credeti ca nu erau oameni pe strada, erau cativa ici colo.

Asa ca azi am bifat doua chestii care voiam sa le aman pe maine. 

2 comentarii:

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...