sâmbătă, 2 decembrie 2023

Jurnal de suflet

 Azi,
2 Decembrie, prima zi din ultima luna a anului, nici nu imi vine sa cred ca deja se apropie finalul anului.



Afara,
Soare frig, va fi 16 grade in capitala. Ger peste noapte. In oras tot felul de targuri, aglomeratii si cred ca si luminitele s-au aprins. 

Ma gandesc
Ca oboseala acumulata in ultimii 18 ani a inceput sa se resimta. Odihna cat pot dar asta inseamna sa-mi neglijez curatenia casei si nu prea imi place. 
Sa zambesc cat mai des:


Din bucatarie
Pilaf simplu fara carne, o supa de legume si probabil voi face si peste macrou prajit.
Am gatit ciorbita de pui azi. Restul sa vedem, mai tarziu frigarui de pui cu cartofi natur si ciuperci trase la tigaie cu mujdei de usturoi.

Ce mai pun la cale
Cadourile ptr sarbatorile ce vin. 


Ma intreb:
Oare sarbatorile sunt doar despre mancare? ce vad pe media asa pare si in magazin chiar, ieri in zona de mancare am avut o viteza ca niciodata.

Sunt recunoscatoare:
Ca ma pot odihni si nu mai am niciun program impus de altii de cand m-am mutat. 

Sper 
Sa trec cu bine cele trei saptamani ramase pana la urmatoarea vacanta.

De abia astept
Sa vina vacanta de Craciun.

Ascult:

Citesc:
Ma straduiesc sa citesc, mai bine scris frunzaresc cateva carti gasite in biblioteca, imi place ca am inchegat o biblioteca momentan modesta. Sunt convinsa ca voi mai face achizitii, poate nu anul acesta dar sigur la anul. Prezenta cartilor ca obiect este necesara pentru mine ca peisaj mai ales.

Imi place sa
Rascolesc pinterestul unde am gasit niste chestii faine





Ca tot suntem in sezon, nu stiam ca exista asa ceva pe pinterest, mi-am printat una singura dar nu am reusit sa setez cum trebuie si a iesit aiurea pe pagina. Maine incerc sa printez. Mi-ar placea sa imi fac un fel de jurnal cu genul acesta de foi cu margini frumoase.

Ce mai recomand:
Am gasit un site fain, nu mai stiu daca l-am mai pus pe blog, insa azi o postare de acolo, toit ma straduiesc sa ma adun si sa fac o planificare,  nu iese de niciun fel, functioneaza o zi doua apoi pauza. Ceva undeva ma pierd, poate si programul de la munca, nu imi dau seama.


Am gasit si acest film dar nu stiu daca am rabdare sa-l vad. Sigur, Regina Maria a fost o figura exceptionala in anumite momente cheie in istoria Romaniei, dar nu stiu de ce a facut-o pe Marta Bibescu sa plece din tara. Dar mai bine ca a plecat pentru ca regimul comunist i-ar fi facut viata un clavar cu siguranta.




Un comentariu:

  1. daaa si eu ma bucur ca este ultima luna a anului si numar zilele ramase pâna la vacanta de Craciun. Eu trebuie sa lucrez pâna pe 22 decembrie si ma voi intoarce la lucru pe 8 ianuarie ♥
    Cadourile le-am cumparat, acum va trebui sa incep sa le ambalez, pentru ca am cateva - pentru vecini si colegi de serviciu, pe care le voi oferi de Mos Nicolae. Toata lumea va pleca de Craciun...
    Pentru cei din familie, mai am timp sa ambalez, o voi face probabil pe 23 sau 24 dimineata.
    Am trimis si felicitari, posta s-a scumpit. 19 plicuri m-au costat 29 Euro! Unele sunt în Germania, altele in România, Franta, Spania...
    Sarbatorile sunt despre mâncare?! Nu am inteles ce vrei sa spui? Pentru mine, sarbatorile sunt despre bucuria de a fi împreuna cu cei dragi. Bineînteles ca vom si mânca ceva deosebit, ca va fi Craciunul! Pentru mine, în perioada de Advent sunt poate cel mai activa din intregul an. Particip la intâlniri cu colegii, prietenii (mai la un vin fiert, la patinaj, la cinema, la sanius sau schi), fac fursecuri asortate (cel putin 7 feluri diferite), particip la activitati caritative, si... imi decorez casa. Asa mult imi place, ca as lasa-o asa cateva luni! ☺
    Si eu abia astept vacanta, voi citi, voi tricota... ma voi uita la filme si voi asculta muzica.
    Te pup. Un start bun in luna decembrie! ♥

    RăspundețiȘtergere

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...