joi, 14 decembrie 2023

Jurnal pe fuga

 Totul in jurul meu e pe repede inainte. Peste tot unde mergi afara din casa in care locuiesti totul parca a intrat intr- conmpetitie cu timpul. Alergam, spre ce alergam?

M-a coplesit nu treburile in sine ci oamenii din jur care nu mai au rabdare. Eu invat ce este rabdarea cum sa savurez chiar si momentele de rugaciune si chiar si coboratul cu liftul. Sa savurez orice moment si orice actiune. Ce nu imi face placere este perioada aia in care durerea de cap sau de oase sau de ceva in corp imi limiteaza starea mea interioara de bine. Imi afecteaza activitatea in totalitate. 
Ma bucur de aceasta temperatura joasa chiar daca simt ca mainile imi sunt reci si obraji la fel, important este ca iarna inca mai exista si sa ne bucuram de acest ger minunat si benefic pentru natura. Stiu, nu e usor cand te trezesti a doua zi ca ai apa calda oprita si caldura pentru ca se lucreaza la o avarie din cartier, se mai intampla, nu?

Frigul m-a tinut departe de fotografiat si mai mult la caldurica. Am mai si scris un text de suflet pe Literatura de Azi, observa ca ma inscriu si ma potrivesc cu aceasta revista on line mai bine fata de cealallta unde pretentiile si asteptarile sunt mult mai mare si in comparatie cu blogul. Ma straduiesc sa fac ce pot. Sanatatea de m-ar lasa sa ma desfasora sa cum imi doresc ar fi grozav.

Mi-am amintit de tine Rux, aseara in lift doua Doamne m-au anesteziat, ca sa zic asa cu mirosul lor de parfum. Daca ai stii Rux ce momente penibile sunt uneori la fazele astea, ptr ca simteam ca nu pot respira mi-am bagat nasul in gulerul gecii, fireste ca m-au observat si s-au uitat f ciudat la mine, nu are sens sa mai descriu stupoarea multor colege ca de ce nu folosesc parfum si cum de ma deranjeaaza mirosurile. 
Imi pun intrebarea uneori, ai sa zambesti, oare nu sunt venita de pe alta planeta extraterestra? 

In cateva zile va veni si vacanta, Aleluia, dar in aceste zile am o gramada de lucruri de facut si nu stiu cum voi reusi sa le fac fata la toate. Curatenia in casa nici nu stiu cum o voi face daca ma simt atat de obosita. Ma straduiesc cat pot.  

Cu cercetarea pentru articol avansez putin, ba chiar am gasit niste chestii interesante despre perioada interbelica. Minunata perioada!

Intre timp am dat peste acest dialog despre Cehov:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...