marți, 19 decembrie 2023

Intamplarile de marti

 
Dimineata zilei de marti nu a fost una grozava chiar este nevoie sa consemnez intamplarea, poate banala sau nu, dar e musai. Chiar daca nu esti atent in trafic, ca pieton sau nu, nu e nevoie de gesturi obscene din partea unui scolar:
M-am oprit sa vad daca vine o masina si duduia care o conducea, credea ca nu ma uit inainte sa trec straduta ingusta de pe care tocmai iesea. Stiind ca strada e una periculoasa, iar dupa ce a trecut cu masina de mine,  fiul ei de nici 10 ani mi-a aratat semnul obscen cu degetul, cel mijlociu clar... ma gandeam in sinea mea ce i-a spus mama lui in masina de m-am trezit cu asa ceva. Am ramas de-a dreptul socata! Asta este educatia care o dau parintii generatiei care urmeaza...  ma intrebam e ok sa ma injure cine e la volan daun copil de scoala primara sa faca asemenea gesturi?
Am scris intamplarea ca sa nu cumva sa o uit si nici masina nu am uitat-o. Asa ca maine dimineata voi fi mai atenta sa vad aceasta masina sa vedem cum justifica mama baietelului gestul... dar stiti? are rost sa ma iau de un asemenea parinte? ma trezesc ca imi da si vreuna peste ceafa, asa sunt unele mame cu o gura... am trait destule la viata mea ca mama de dus copiii in parc care nu suporta socializarea cu alte mame. Nu mi-a placut nicioadata sa merg in parcuri cu copiii. Acum rasuflu usurata ca am scapat de asemenea activitate. M-am straduit cat am putut sa tolerez multe scene si rautati. 
De multe ori plecam din parcuri nervoasa. E clar, parcul de copii e uneori o jungla sau cel putin asa mi s-a parut mie.

E marti! 
Indiferent cat de vinovat esti sau nu intr-o situatie celalalt se crede Dumnezeu sa faca pe judecatorul, fie si prin gesturi obscene... dezamagitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...