joi, 23 noiembrie 2023

Miercurea fara cuvinte Unde se grabesc? Brad la Park Lake





 

4 comentarii:

  1. O ce frumooos! 🎄Luminite de toate tipurile 🤗
    Happy WW 🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut este impodobit. Imi plac fulgii de pe el. Si imi plac mult ultimele doua poze! Parca te imbie la o plimbare pe acolo.
    Pupici cu drag! Happy ww! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am vazut brazi impodobiti. Parca toamna nu mai exista, nu mai stim sa ne bucuram de frumusetea ei. Sarim direct la mijlocul iernii. Pacat ca totul este doar comercial. Imaginile insa, sunt foarte frumoase, mai ales ultimele doua unde ai surprins minunat faptul ca inca este toamna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am fost niciodata pe acolo. Foarte frumoase imaginile.
    Bradutul e minunat. Multumesc pemtru colectie, Carmen.
    Happy Joi!❤

    RăspundețiȘtergere

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...