miercuri, 22 noiembrie 2023

Martea cu relaxare si munca

 Martea pentru mine uneori e un cosmar, alteori e ziua cea mai buna din saptamana, dar asta rar s-a intamplat. Incerc sa revin la vechiurile obiceiuri sa ma adun si sa fiu bine.

Pentru ca nici acum nu am reusit sa cumpar televizor ma multumesc cu netflix si youtube. Incerc sa ma adun cu ce eram candva, inspiratia mea literara pierduta si nelucrata.

Imi vin idei dar se pierd pentru ca nu le pun pe hartie imediat. Incerc sa imi fac niste rutine dar nu reusesc. M-am abonat la diverse pagini de substuck sa citesc si alte idei, alte conceptii de peste mari si tari.  Sper ca aceasta saptamana sa fie mai linistita. Parca toata lumea e agitata in jurul meu, toti se grabesc. O asa ingramadeala al metrou dar nu am cum sa schimb mijlocul de transport pentru ca e cel mai rapid fata de masini, autobuze si tramvaie. Daca vrei o priveliste a haosului social la metrou il gasesti cu siguranta. Si tot tacamul. 


E bine ca e frig ca prea era anormal de cald, nu ma deranja dar nu era ok nici pentru natura. Alti ani aveam zapada. 



3 comentarii:

  1. Buna dimineata, Carmen!
    Si eu simteam, la fel ca tine, ca nu ma pot aduna, ca vreau sa fac ceva, dar nu am spor. Am cautat tot felul de idei, iar in final am ajuns sa citesc despre bullet journal. Acesta a fost inceputul, pentru ca, incet-incet, l-am adaptat conform nevoilor mele. De atunci simt ca reusesc sa fac ceea ce imi propun zilnic.
    De ce nu notezi pe telefon ideile atunci cand iti vin?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimi! Multumesc. Pe telefon? nu am fisier sau asa ceva. Nu e rea ideea. Sa vad cum gasesc pe telefon sa notez. Sunt intr-o perioada de transformare, Dumnezeu stie de ce dureaza asa mult. O zi cu spor si pace in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata! Eu am preferat pe hartie. Ma simt mai bine asa. Intotdeauna in luna decembrie imi caut o agenda pe care o folosesc anul urmator. Si folosesc foarte mult culorile, pentru ca asa imi dau seama cate am reusit sa realizez si acest lucru ma motiveaza sa merg mai departe. Am invatat sa imi fac program zilnic, dar si proiecte lunare.
    O zi cu multa liniste sufleteasca!😘😘

    RăspundețiȘtergere

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...