luni, 27 noiembrie 2023

Ganduri de duminica

Ganduri incepute de vineri si terminate duminica:

A inceput si mult asteptatul weekend. Odihna, relaxare, curatenie, cumparaturi si gatit cam astea sunt cele planificate. Unele deja le-am dus la final, altele in asteptare.

 Incep ziua de vineri cu o vizionare de reteta:


Am inceput acest weekend cu multe intentii. Ma ocup de casa cat pot. Inca ma straduiesc sa transform locul in acel ,,acasa,, casa dulce casa. 

Continui seara cu vizionarea unor filme. 

Sambata ascult cu atentie despre zahar si dulciuri:


Ma preocupa treaba asta cu zaharul de ceva vreme. Anul asta am cam scapat zahar in cafea uneori si nu a fost bine. Mai halesc inghetate si prajituri. Asadar, am scapat lucrurile de sub control.
Iata un sfat: nu tineti zahar in casa si nici dulciuri in casa. Ei bine, zahar am ceva pliculete sa fie, zahar brun. 
Miscare nu am reusit sa fac, durerile de sold inca ma supara, revin si apar. Am luat niste creme si fac masaj zilnic. Nu stiu cum si de unde s-au declansat durerile astea de sold. 

Speram sa ajung la targul de carte dar sa vad cum sunt mai incolo, desi vremea nu prea ne cheama afara pe strada sa mergem.

Iata ce voce am descoperit de curand:


Am reusit sa gatesc sambata: orez cu legume, ciorbita si chiftelute de pui. Cu greu m-am urnit la bucatareala. Va trebui sa scot nasul afara in final la mici cumparaturi. 

A venit si zapada!
Sa vedem cat va tine. Ploua si ninge. Veselie sau nu, important este ca a pierit canicula si temperaturile anormale. 
Acest weekend a fost despre odihna si timp petrecut cu baiatul meu.

Nu am mai mers la targ. Nu stiu de ce nu am mers. Pur si simplu nu ma atrage. Daca vreaus a cumpar carti le iau de la anticariat. Nu stiu de ce nu am avut starea disponibila nici in acest an si de data asta nu a fost vorba de bani ca in ceilalti ani. 
Dar am putut vedea live aceste lansari, dintre acestea:



Un comentariu:

  1. Ajută să nu cumperi, să n-ai în casă, să refuzi când ți se oferă un desert. Sunt și momente când pofta de dulce e de nestăvilit și atunci mă întreb de unde vine nevoia asta de dulce?! De obicei, simt nevoia aceasta când sunt tristă sau anxioasă.

    RăspundețiȘtergere

Regasire

 După o săptămână dulce amara cu transpirații emoții călduri aer irespirabil și un soare de neînțeles  Arde soarele de iti ia mințile efecti...