marți, 14 noiembrie 2023

Luni cu 0 grade

13, ziua de luni... noiembrie cu ale sale brumarii diminetii...



 Dupa o saptamana tare incarcata cu tot felul de chestii, implicit emotionale am pus punct saptamanii cea a trecut si azi incep sa ma adun si sa planific cumva zilele care vor urma. Va fi o saptamana importanta.
Inca ma lupt cu durerea de sold. Va trebui sa merg la doctor ca nu am de ales, antinflamatoarele luate nu sunt potrivite. 

Noaptea iar am cosmaruri, dar macar dorm si asta e important pentru mine si organismul meu.

Azi incerc sa imi adun ideile la un loc sis a vad care va fo urmatorul subiect pentru articol: 
din pacate va trebui sa renunt la Camil Petrescu pentru revista si sa ma incumet la un alt nume de referinta. Greu, foarte greu pentru ca nu ma pot lansa in eseuri, nu imi ies sau ies o ciorba de fraze. Pe blog e altceva cand scriu, nimeni nu are asteptari aici, nici chiar eu, constienta fiind ca e pentru sufletul meu ceea ce scriu, desi am inceput sa si tin un jurnal de ceva timp pentru a putea scrie aici lucruri mai de esenta, chestii pe care pe foaie nu le pot pune cum ar fi link-urile spre anumite resurse.

Weekend-ul a fost pentru relaxare totala, filme si emisiuni. Ba chiar am urmarit si un meci de snooker, de cand nu ma mai uitasem eu la Ronnie cum joaca, cel care a salvat partida in ultima secunda a jocului. Fain a fost.

Timpul trece atat de repede mai ales in weekend.

Am pus de un ceai cald  inainte de a iesi din casa la frig. Lunea nu e pentru mine, azi dar, sa trecem cu vederea si azi.

Planuri pentru azi inca nu am stabilit exact ce voi face in afara de faptul ca trebuie sa ajung curand la munca. Ma bucur ca a inceput sa imi placa mai mult acasa si la job nu mai ma simt asa cum era candva un refugiu si o evadare, mai ales de cand a venit frigul nici nu e o placare sa fii acolo.
Ce mi-am propus de o mie de ani si inca nu reusesc  sa ma si tin, de inceput am tot inceput si la fel m-am si lasat: sa citesc carti.... le incep si apoi ajung in biblioteca pe raft inapoi.
Nu reusesc deloc sa ma mobilizez cu treaba asta cu cititul. 
Ma uit la tot felul de filmulete, lansari de carte si prezentari de carte dar cand vine vorba sa le si citesc cap coada se strica treaba.
Ori nu mai am rabdare si chef ori nu stiu care e treaba... inca mai am ceva de rezolvat cu mintea si gandurile din capul meu, se pare.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...