duminică, 19 noiembrie 2023

Final de saptamana

 A trecut saptamana asta foarte greu. Cu greu m-am urnit dar am rezolvat ce era mai important de rezolvat. Cu cercetarea cred ca voi lua o pauza. Nu cred ca voi mai continua pana in ianuarie. Nu ma simt in elementul meu zilele astea.
O zi cu soare si alta cu ploaie sau cu frig. Ma bucur enorm ca am scapat de canicula si ma bucur intens de aceste temperaturi reci care ma fac sa ma simt bine cu tensiunea.

Weekend cu treaba si odihna. Dar acasa. In sfarsit o sambata acasa la caldura si odihna. 
Dimineata m-am trezit cu niste ganduri ciudate legate de varsta mea si de ce un numar e atat de important? 

Ascult pe youtube discutii. Sambata cand nu lucrez imi place ca dimineata sa ma ocup de cafea, scris si ascultat discutii, dezbateri si tot felul de chestii faine.

Si am omis sa pun si ceva fain, mereu mi-am dorit sa am deprinderi de lucru manual dar nu s-a prins de mine de niciun fel, oricat am incercat mereu iesea anapoda, asa ca ma multumesc sa admir:

Asa cum am scris mai sus a fost o saptamana foarte grea si am facut fata destul de greu. Am avut si momente de entuziasm dar de dezamagiri. 
Scriam ca fac cercetare pe Camil Petrescu, insa cum era de asteptat ai fost altii inaintea mea si au rascolit tot ce se putea. Eu ce sa mai gasesc? resturi? nici atat!
Ma intreb daca sa mai continui sau nu cu cercetarea insa pur si simplu mi-a intrat in obicei safac asta, desi stiu ca o fac poate degeaba, dar aflu lucruri noi. M-am trezit citind literatura si istorie sociala. 
Mi-am propus sa citesc literatura straina. Nici atat! 
Am terminat articolul acela cu scrisorile, insa nu sunt multumita. Imi dau seama ca nimic nu poate fi intamplator. Ma intreb de ce nu gasesc nimic inedit in alte locatii fata de unde am facut cercetarea despre Camil Petrescu.

Daca tot am scris despre dezbateri online:


Nu as putea sa scriu despre filosofie, pur si simplu imi da o stare de bine cand ascult acest gen de dezbateri sau discutii. 

Fireste ca, ma uit si pe Netflix in wekend. Ma rasfat dupa o perioada destul de incarcata. Ma simt foarte obosita dupa zilele astea incarcate. Am rezolvat multe probleme asa ca acum stau linistita.

Nu stiu ce se intampla de scriu foarte greu pe blog. Postarea o incep si o termin dupa 3 zile. E incarcat si programul. Ma bucur ca nu e departe vacanta de iarna.

Ma orientez catre organizare si motivatie. Am tras cu ochiul aici:

Mi-am propus sa citesc, imi propun de ceva timp dar nu imi iese... iau cartea, citesc primele randuri si pe urma imi amintesc ca nu am facut ceva pe la bucatarie... si asa se duce cititul meu pe alte treburi.

Am zis ca scriu Jurnal si a  iesit altceva.
Dar azi m-am bucurat de postarile din alte zari virtuale:

Curiozitatea nu e cuminte as aca am tras cu ochiul sa vad ce mai cumpara alte Doamne:

Am ramas in urma cu cititul blogurilor. Si rau am facut, insa intre timp mi-am gasit acel ,,acasa,, care imi da sperante catre o viata mai buna si mai linistita. Sanatatea in afara de problemele cu soldul si oboseala aia ciudata sunt destul de bine, se simte ca am schimbat mediul si casa in care traiesc. Cat de important este locul in care inspiri si respiri!
Am gasit un blog fain cu fotografii superbe:

Acum 2 zile am prins si Luna!


Am facut o mica plimbare pe Calea Victoriei:



Magia timpului: 
Ateneul Roman



2 comentarii:

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...