duminică, 12 noiembrie 2023

Jurnal de suflet


 

Afara,
O vreme asa cum imi place mie fara canicula si temperaturi lesinatoare. Vreme rece de toamna.

Azi
O zi de sambata somnoroasa si lenta in miscari in mai toate. Soarele a binevoit sa ne bata in geam.
Dar a fost ploaie destul de rece.


In bucatarie,
Nimic gatit momentan. Mai am cate ceva prin frigider. Cafea, ceai, biscuiti cu cacao, miere si nutella.
Mai pe seara sa vad ce voi face, ma gandesc la un gratar de pui.
Am luat niste ciuoperci si cred ca o sa fac asta:




Ma gandesc,
Sa gasesc ceva un tratament ceva sa nu ma mai doara nimic. Zilnic ma confrunt cu durerea aia ciudata dinspre sold. In final, va trebui sa merg la doctor. Per ansamblu santatea nu e asa ok nici acum desi am facut ceva schimbari in ultimul an dar nu e suficient. 


Ascult:
O emisiune realizata si pe care o modereaza N. Manolescu:
M-am apropiat de literatura de ceva vreme din cauza cercetarii lui Camil Petrescu.
  

Citesc
Ma straduiesc sa parcurg articole de ziare din anii 30, perioada interbelica a literaturii romane.
Am gasit un blog sau site ce prezinta orasul Chisinau

Mesteresc
Reorganizarea camerei pentru ca mobilierul acopera caloriferul si nu pot da drumul daca nu e liber in fata lui.

Mi-ar placea sa...
Sa vizitez locurile in oras in care nu am fost niciodata in viata mea cum ar fi Balcic, Chisinau si orasul prietenului meu Hunedoara.



Imi doresc sa...
Sa fi facut curatenie dar pentru ca am lucrat si am reusit sa racesc planurile au fost anulate.
Sa planific activitatile pentru saptamana viitoare. Sa scriu ceva deosebit. 


Ce am mai scris:
Pe site--ul revistei de literatura: Literatura de Azi  cu un text scurt inspirat din experientele proprii cu viata de-a lungul anilor.

Ce mi-as dori...
Sa fiu bine in urmatoarea saptamana si sa nu mai am acele momente pe care nu am putut sa le controlez. Jobul in anumite momente devine un adevarat stres, dar ce job nu este? un stres.

Ce imi place sa fac...
Sa stau linistita sub patura cu o cana de cafea sau ceai langa mine, in functie de momentul zilei sis a ma uit la filme. Sa scriu cand am inspiratie. Momente cand, spre uimirea mea, sa fac curatenie in casa in care a devenit din luna martie noul meu ,,acasa,, si inca nu am reusit sa o transform intr-un camin intim si cald, prietenos. Sa ma uit pe pinterest dupa idei. 

Ce mi-as dori intr-un viitor apropiat...
Sa vizitez orasul Tirgoviste si pentru asta am vazut pe blogul vecin niste imagini frumoase:

Sunt recunoscatoare pentru...
Pentru casa in care stau, pentru ce am si momentele depasite cu bine. Pentru omul care ma ajuta si ma sprijina, mai ales psihic. 

Abia astept sa...
Sa vina vacanta. Sa simt vacanta si relaxare. Sa nu mai am stresul trezirii zilnice. Sa ma apuc de un nou articol pentru revista biblooiotecii, dar inca nu am gasit tema. 

Fotografii:



Am zarit o casa memoriala:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...