marți, 7 noiembrie 2023

Jurnal de suflet

 Bine ai venit, luna Noiembrie care ma gasesti mai bine, mai fericita, mai odihnita si mai entuziasmata.

Afara,
Abia de azi pot sa zic ca ar semana putin cu luna noiembrie, mai degraba cu un octombrie din alti ani. Imi place temperatura asta care e acum, insa nu e normala pentru luna de visat si de pus la cale finalul de an: sarbatorile.

Azi,
A fost o minune de ploaie, policica si ploita. Mi-am incarcat energiile. Am traversat cateva bulevarde si par inca pline de toamna blanda.

In bucatarie,
Voi face o ciobita de legume, am inspir de regula de pe youtube sa o fac altfeld e fiecare data. Vinete, masline, ardei capia, rosii si cartofi. Gustari si rontaieli.

Ma gandesc,
Daca cercetarea si articolul va fi de folos si apoi publicat. Nu am reusit sa-l fac deloc spectaculos. Frazele incalcite. O munca practic fara rost. Vom vedea in luna Decembrie daca va fi validat. Nu stiu cum reusesc altii sa scrie pe banda rulanta articole academice, de revista, pur si simplu nu stiu cum reusesc sa faca frazele sa curga,  ca la mine a fost de la inceput chin si mi-am tot propus sa ma als de scris articole si sa fac doar cercetare asa pentru mine nu sa ma chinui sa scriu.
Ce rost are dac anu am talent si frazele nu curg de la sine?

Ascult,
Muzica instrumentala.



Citesc,
Articole din ziare vechi: Universul, Romania Literara, Contemporanul.

Mesteresc
Ordine in casa.

Mi-ar placea sa...
Fiu mai harnica, sa ma apuc de gimnastica din nou de data asta sa-l antrenez si pe baiat sa faca pentru spate coloana, eu pentru solduri.

Imi doresc...
Sa scriu mai des pe blog. L-am neglijat din ce in ce mai mult. Adevarul este ca de cand m+am apucat de grozavia cu cercetarea nu prea am mai avut timp sau chef, nici eu nu stiu.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...