duminică, 22 octombrie 2023

Jurnalul unei femei simple (octombrie)

 

Azi
22 octombrie, duminica dimineata petrecuta la odihna in pat.

Afara
Neobisnuit de cald. Miroase a toamna si a ploaie, a verdeata, castani deja au scuturat castanele. 

Ma gandesc
Ca linistea sufletului e mai importanta decat sa fiu in trend cu lumea.

Ma simt
Psihic nu as spune ca sunt foarte bine. Fizic inca am probleme cu soldul mijlocul, ba ma lasa ba imi trece. Nu prea inteleg de la ce sunt.

Recunoscatoare
Ca ma pot descurca fara ajutor si pot fi pe propriile picioare. Usor nu e sa fi pe propiile picioare. 

Din bucatarie
Ciorba de perisoare. Frigarui de pui la gratar. Piure de cartofi. 




Citesc
Cercetare intensa pentru articol. Tot Camil Petrescu, fireste.

Ce mai mesteresc
Momentan nimic. 

Imi doresc
Sa imi revin psihic dupa aceasta perioada grea, nu financiar, ci acceptarea si resemnarea ca am esuat ca relatii. Sa finalizez articolul, saptamana asta nu am scris nimic, nu am reusit sa misc niciun rand. Se apropie noiembrie cand trebuie predat si nu am reusit sa finalizez.

Un citat:


In casa
Mereu ordine. Geamurile as vrea curand sa le spal. Parchetul la fel vreau sa-l sterg cat mai curand.

Sper:
Sa finalizez articolul si sa merg mai departe cu cercetarea pentru ca urmatorul articol va fi cel mai greu de scris si de aranjat.

Planuri
Sa finalizez articolul. Sa fac ceva cu durerile astea de sold ca nu mai pot sa fac multe lucruri dintre cele facute anterior. Sa imi pun gogonelele zilele astea, mai am nevoie de un borcan ca sa le pun. 

Ascult:



Fotografii personale:










Un comentariu:

  1. Iti doresc sa reusesti in tot ce iti propui si... multa multa sanatate :).
    M-am bucurat mult sa ma plimb prin pozele frumoase pe care le-ai facut!
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...