duminică, 8 octombrie 2023

Ganduri de octombrie


    Am intrat deja in luna octombrie nu am reusit sa mai scriu, insa am putut sa ma adaptez cat de cat la noul program, la mersul treburilor si mai ales ca am implinit deja jumatate de an de cand am schimbat mediul, locul, zona, peisajul care ma pune pe picioare si incepe sa imi placa tot mai mult. 
Sigur ca, nimic nu e vesnic, dar atat cat este sa fie bine si cat mai am de trait sa am liniste.
Sper din suflet, sa ma pot pune si pe treaba. Curatenia generala e in asteptare. Insa, sigur ca in acest weekend ceva voi face.

Abia astept vacanta de iarna. Pana atunci sunt multe de rezolvat. Am reusit sa mai replantez inca un ghiveci. De flori nu m-am prea ocupat, mi-as dori sa mai cumpar inca un cactus sau doi. 
Inca mai am una alta de luat de aranjat, nu m-am simtit nici bine cu sanatatea in ultima vreme, ma straduiesc sa le fac pe rand. Dar sa ma si tin de ele. Fiind concediu si canicula aia urata nu am putut face mai nimic din cate imi planuisem, am si fost plecati, bugetul s-a cam dus pe nimicuri, doar ce am reusit un scaun de birou ergonomic pentru baiat. 
In rest, plimbari pe la doctor cu baiatul, cred ca de aia nici chef nu am mai avut de bloguit. A inceput noul an scolar, zici ca e ca la gradinita intrarea in colectivitate si a si racit.
L-am bagat cateva zile pe tratament si i-a trecut, dar ce sa vezi, m-a luat pe mine vreo 3 zile. 
Inca, ma luot cu starile de anxietate, depresie si nu reusesc sa tin cursul apei in albia majora, ma tot lovesc de malurile concave.
Am reusit putin sa si fotografiez dar foarte putin. Durerea de sold nu imi da pace, ma ia din cand in cand.
Ma bucur ca am 2 zile libere in care sa ma odihnesc si sa mai fac cate ceva prin casa. 
Am reusit sa ma mobilizez sa lucrez la al treilea articol, mi-am pus un termen de finalitate pentru ca am observat ca o lalai, ma ocup de alte chestii care nu au legatura cu scrisul si cu cercetare, m-am blocat pe Netflix si uite asa a trecut o luna in care nu am reusit sa ma adun cum trebuie sa scriu, am irosit din motive aiurea timpul destinat cititului si scrisului. 

Ascult:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...