duminică, 24 septembrie 2023

Motivationale de duminica

 Dimineata devreme m-a lovit energia, dar fiind prea devreme sa ma misc prin casa am stat si am rasfoit putin blogurile la care sunt abonata si am dat de asta:

Blog de recenzii la carti:

Incepand de pe blogul unei Doamne dedicate cititului si recenziilor: https://justreadingmybooks.wordpress.com/2023/09/18/seria-smokejumper-de-tawna-fenske/
apoi am ajuns pe acest blog dragut:

Si de pe aceasta pagina am ajuns pe Youtube sa caut care e treaba cu durutul in cot, adica sa nu iti pese practic de anumite chestii care iti fura timpul si energia, poate si banii din card/portofel:

Video motivational:


Mi-a placut cum a abordat partea cu timpul, ce anume sa-ti pese, ce ar trebuie sa fie important pentru tine. 

M-a pus pe ganduri oarecum, trec iar printr-o perioada proasta, asa ca am nevoie iar de ceva sa ma scoata din starile astea de anxietate. 

O melodie de suflet:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...