sâmbătă, 23 septembrie 2023

Ganduri de final de saptamana


Au trecut zilele urate de canicula, ma gandeam ca imi revin si eu cu tensiunea, ce bine e...dar ce sa vezi? ieri am iesit putin prin parc si in nicio jumatate de ora am simtit moleseala, tensiunea joasa si fara niciun cjef sa mai admir lacul pentru ca temperata a ajuns spre 35 de grade, incredibil in luna septembrie canicula. Totusi am apucat sa fac cateva poze dragute. 

Fiind sambata de obicei ne trezim mai tarziu dar de la 7 deja eram treaza, voiam sa mai dorm, nu am reusit, toata saptamana am motait cand trebuia sa ma trezesc la 7 si voiam sa dorm, azi fiind sambata si neavnd scoala baiatul amandoi ne-am trezit ca si cum am pleca la scoala.  Asa ca, profitam sa avem ziua mai lunga si sa facem ce vrem.

Treburi sunt azi de facut, dar nu atat de multe cum aveam de obicei de facut. Sper din suflet sa pot si gati azi, nu ma simt chiar in parametrii optimi. Momentan am facut cafeaua, arunc un ochi prin e-mailuri, citesc cateva pagini si apoi trec la treaba.

Mi-am propus o zi in care sa ma ocup si de mine: ingrijire de sine, cum se mai zice, cosmetica, baie si relaxare.

Intre timp, la baie am o problema cu bateria de la chiuveta, sa vedem cum reusesc sa o rezolv, nici nu ma pricep ce trebuie sa cumpar pe acolo, alti bani, alta distractie. Cred ca nu a fost casa in care sa fi stat si sa nu fi avut belele cu tevi, baterii sau robineti, e de groaza pur si simplu chestia asta. 

Cumparaturile le-am programat pentru maine dimineata, am gasit un market foarte mare, nu e nici scump ca mega si chiar am vazut carrefour nu mai e ce a fost. Ma aliniez cat pot bugetului. 
Carti din pacate nu mai pot cumpara, o sa ma multumesc cu ce am, haine nici atat, a taiat cam tot de pe lista sa ne ajunga de la salariu la salariu. Acum e nebunie prin licee cu renovari si nu stiu ce vopsesc, inlocuiesc  ceva de nu se poate.

Am reusit sa trecem cu bine cele doua saptamani de scoala. Au inceput deja cu teste si teme. Asadar, am intrat intens in activitate. 





Un comentariu:

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...