luni, 18 septembrie 2023

Intentia saptamanii

 Luna septembrie s-a apropiat de jumatate. Timpul meu alearga!

Pentru inspiratie la gatit:


Nu am facut niciodata, asa ca a venit vremea sa fac. Saptamana aceasta cand se va termina cea de legume cu taitei va fi urmatoarea pe lista. Sigur va trebui sa iau la conserva, asta e clar. Nu cred sa mai gasesc  fasole verde in piata in luna septembrie sau o fi? habar nu am pentru ca de regula nu obisniesc sa merg prea des in piata decat daca nu gasesc cartofi si ceapa cat de cat in marketul mare. 

Incet, incet invat sa si gatesc doar ca la felul 2 nu am reusit sa fac cine stie ce ca sa pape si baiatul. Ieri am facut mazarea cu pui. Cum am avut putina mazare nu a iesit decat pentru doua portii. Data viitoare probabil voi avea grija sa am pentru mai multe portii.

Ma preocupa serios alimentatia si gatitul in ultima vreme pentru ca multe produse s-au scumpit iar bugetul de mancare imi scapa de sub control in ultima perioada.

Va fi o saptamana destul de incarcata dar cu timp pentru toate. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...