marți, 19 septembrie 2023

gospodareli

 Asa cum scriam in postarea anterioara a dat gatitul in mine, cum se zice, sau gospodareala in mine.
Ce-i drept, ma straduiesc sa gatesc sau mai bine zis sa invat sa gatesc dar sa si ma tin de treaba asta. Daca anterior am facut mazarea cu pui si a tinut 2 mese. azi am zis sa incerc si o delicatesa: pulpe la ceaun si nu la tigaie cum am mai facut. 

Asa ca pentru inspiratie am apelat la urmatoarea reteta de pe youtube, acolo ma uit mereu sa invat:


Cimbru am si restul ingredientelor.
Asadar, la treaba!

Ca sa fie mai cu spor, ascultam si un video:



Un comentariu:

  1. In tinerete cineva m-a invatat pui la capac! In cuptorul incins, pe o oala plina cu apa se pune capacul invers si pe el se pun pulpele de pui, peste care am pus mirodenii si le-am uns cu ulei.
    S-au facut incredibil de fragede...
    Spor la gaticeala! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...