duminică, 17 septembrie 2023

Apus sau rasarit

 Dimineata am putut vedea si admira jumatate din rasaritul Soarelui de la geamul balconului. Nu imi dau seama unde sa merg sa-l vad cum trebuie, cred ca destul de departe 

M-a prins in ultima vreme febra gatitului. Nu stiu prin ce minune am reusit sa inserez obiceiul de a gati supa sau ciorba saptamanal, mai ales de cand mi-am cumparat o oala generoasa si ma uit pe canale de youtube la gateli.

Azi am idee inspirata de la Sandu Gospodaru, imi place cum ne arata si cum explica, ca la gradinita, ce sa mai. 


Din pacate nu am untura de porc, dar o sa fac eu rost de la o colega care sta la tara si face de astea de tot felul.
Ei bine, fara sa fac eu reclama, departe de mine, am descoprit ieri un nou magazin mare de unde am luat niste cutii cu rosii in bulion sau ceva de genul. din care gatesti cel putin de 2 ori daca nu faci cantitati foarte mari de mancare. posibil sa recunoasteti care faceti de acolo cumparaturile.



Intre timp, am reusit sa depun si actele pentru viza de flotant, o intreaga aventura cu povestea asta si ce oamenii vin acolo asa ceva nu am vazut, oameni nervosi cu gura mare pusi pe cearta, scandal saraca Doamna de la ghiseu isi incaseaza tot felul de minuni, cred ca pleaca vraiste de acolo dupa o zi de munca. Si, adevarul e ca noi suntem cascati de fapt si neatenti, nu citim cu atentie, ne grabim si pe urma tot altii sunt de vina. 

A inceput si scoala, fireste orarul e cam la fel ca anul trecut, in scgimb a scapata de Biologie dar au introdus o materie care nu stiu de ce au tinut mortis sa introduca asa cea Istoria Holocaustului, nu e cam devreme sa pui accent pe chestia asta? sunt adolescenti totusi cand capul lor e  mai mult tras la indigo, sa speram ca profesorul va fi ok. E destul de sinistru sa inveti atat de timpuriu istoria neagra a lumii. Nici eu nu am putut sa ma uit pana la capat. Sunt oameni care viziteaza locurile acelea, de cosmar.
Sigur la un moment afli oricum si eu am aflat tarziu de Holocaut, pe la 21 de ani sau asa ceva, oricum mult mai tarziu, terminasem liceu. 

M-am obisnuit deja unde stam, fireste cu fel de fel de chestii minore inevitabile, vecini galagiosi uneori, ghena infundata din cand in cand, diverse de tot felul.
Dar macar de la geam mai vad din cand in cand luna, chiar si ziua, doar sa ma uit pe cer de la balcon.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...