marți, 12 septembrie 2023

Tu esti incredibila

 Da! Eu sunt incredibila oricum. Fenomenala si nu doar.
Mi-am dat seama ca sunt puternica si pot fi puternica cu sau fara ajutor moral si financiar. 
Dar cu ajutorul lui Dumnezeu ma simt atat de puternica de parca as darama toti muntii de pe pamant.

Mi-am redefinit in ultima vreme viata. Am gasit linistea partial si incerc sa o gasesc si sa o pastrez total. 
Ma adun si ma regasesc. Ma relaxez si ma ocup de mine cat pot de mult. Ptr ca asta imi da putere sa merg mai departe si sa ma ocup de baiatul meu mai departe. Voi fi langa si alaturi de el pana in ziua in care se pune propriile picioare, apoi daca va mai avea nevoie din cand in cand voi alaturi neconditionat.

Si cu asta am facut introducerea pentru o noua etapa pe care a inceput-o, noul an scolar cu care sa speram ca ne vom descurca cat se poate de bine.
Atentia mea este concentrata pe mine si apoi pe el sau simultan as putea scrie.

Provocarea anului este ca va trebui sa deseneze mai mult.

Ce ascult mai nou si ma aduna cat de cat, ma pune pe ganduri sa pun intrebari si intrebari:


Fotografii:







2 comentarii:

  1. Imi place punctul tau de vedere de azi! Si imi permit sa te rog sa nu 'darami muntii, doar sa-i urci si sa admiri inaltimile.
    Succes pentru noul an scolar! Sa va fie bine! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa vad optimism si o schimbare in bine atat de frumoasa :) Imbratisari!!

    RăspundețiȘtergere

Cartea zilei

 In urma cu 2 ani am cumparat sub impulsul unei stari sau emotii, de la o recomandare sau de la o reclama o carte ce nu am citit-o, doar am ...