duminică, 21 mai 2023

Randuri de duminica

 Nici nu stiu cand se duc zilele, saptamana deja e dusa, dar ce scriu eu aici? Luna aprilie, deja e pe terminate. Nu am mai reusit sa scriu mai nimic pe blog. La munca a fost si este foarte mult de lucru abia daca reuseam sa mananc cum trebuie. Acasa parca timpul nu sta in loc. Adevarul este ca spatiul mare de intretinut fura timp. 
Intre timp am reusit sa imi pun perdea la camera si o draperie, am cam dat-o in bara cu masuratorile dar asta e. Nu am reusit cu mocheta sa fac ceva, sper in perioada urmatoare. Ma descurc greu cu trezitul de dimineata, am revenit iar la 3 cafele pe zi, pur si simplu nu reusesc sa ma mobilizez. 
In acest weekend nu imi doresc decat multa odihna si mai putina treaba, desi am o lista pentru azi de facut in casa: de sters parchetul, de adunat rufele uscate de pe sarma, de schimbat asternuturile si prosoapele, sters praf, dat cu aspiratorul, curat in baie putin,  Da, o fi sarbatoare dar duminica se pare ca singura mea zi disponibila din saptamana pentru toate astea.

Cum se duce timpul peste mine...cine te alearga? timpul ma alearga acum nu un telefon de la unul si altul care imi controla viata aproape minut de minut.

Nici nu mai stiu cate am facut in acest timp. Am si fotografiat ceva dar putin. Mi-am lansat o provocare: sa fiu ghid la Noaptea Muzeelor si nu a fost atat de rau, m-am descurcat si chiar cu putin exercitiu as putea sa mai repet exercitiu. Nu am avut vreme sa promovez si aici evenimentul, dar sunt sigura ca toata lumea stia de acest eveniment anual.




Am trimis un text scris acum 18 ani si un altul acum 2 zile. Primul este deja urcat pe site. 
Va las link:
Articolul meu:


Dimineata la cafea cu Dragos Patraru. Nu am stiut ca are canal de youtube pana acum 4 zile sau 3:
Pe la minutul13:50 vorbeste despre oameni si cum viata este despre cum sa fie aratata=, despre renuntarea la a sta pe retelele sociale. Aici am eu de invatat, desi am redus considerabil statul pe retele. 
Cum organizez lucurile din viata mea, e chestie de prioritizare. Interesant punct de vedere 





Fotografiile de mai sus sunt facute vineri cred, zilele astea oricum.

La job lucrurile merg relativ bine. Cu cercetarea oarecum. Nu reusesc sa gestionez timpul asa cum mi-as dori, insa cred ca ma descurc. 
Mi-am schimbat simtitor starea de spirit de cand m-am mutat din fosta casa, adapostul cu patru pereti cum ii zic eu unde am lasat ani irositi din viata mea. 


Am uitat de filme.
Vizionez acum un anime istoric pe Netflix: Vinland Saga, fain.

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru linkuri si pentru imaginile frumoase, Carmen!
    Usor, usor lucrurile se aseaza pe fagas.
    Doar bine la tine! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru articol :)!!
    Superbe imaginile - m-am bucurat sa le descopar!
    Imbratisari cu drag !! :D

    RăspundețiȘtergere

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău