duminică, 23 aprilie 2023

Jurnalul unei femei simple (1/aprilie)

 



Azi... si afara...
O zi minunata de duminica cu mult soare


Ma gandesc...
Daca nu faci nimic si nu te zbati nu se intampla nimic.

Sunt recunoscatoare:
Ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunile.

Din bucatarie:
Cafea, paine prajita si pateu.
pentru insipiratie:




Ce mai mesteresc:
Ma straduiesc sa aranjez balconul, camera am reusit sa o aranjez cat de cat. Am reusit sa pun si o sarma de rufe in balcon...deci mai am de lucrat. Camera baiatului e aproape gata, maia m mocheta de luat si un scaun ar mai trebui.

Citesc:
O gramada in acelasi timp, dar recenta mea descoperire:



Achizitii noi:

Imi doresc:
Sa ies mai des in parc. Si sa merg cu bicicleta. Ieri mi-am facut curaj si am mers in parc, am inchiriat o bicicleta si am reusit sa merg o jumatate de ora, mai mult nu am reusit, fireste ca pentru prima oara dupa mai bine de 30 de ani, ultima data am mers la varsta de 15 ani, cred... de atunci nu am mai mers. Senzatia e la fel ca in copilarie, nimic schimbat. Cam greu de plimbat in parc dar m-am descurcat. 

Am invatat:
Sa am rabdare ca toate se fac dar cu multa rabdare.

In casa:
Curat si ordine. Multumita de noua casa in care stau, in principiu conteaza si cum ne organizam si aranjam lucrurile in ea, confortul noi il facem.

Un citat:
E ca mersul pe bicicleta, nu uiti niciodata....

Imi place sa:
Merg cu bicicleta. Sa privesc cerul, 

Sper:
Sa fie o saptamana usoara si productiva.

Ascult:


Fotografii:
Galeriile Orizont, nu am retinut cine sunt autorii, dar cand mai trec o sa ma uit cu atentie... sunt multe piese faine acolo de vazut.








Un comentariu:

  1. OOOOO ce dor imi este sa merg cu bicicleta... si cu rolele as iesi (doar ca nu prea am unde - au pavat prin zona aceasta peste tot :O si e o nebunie si prin parcuri - pentru ca sunt multi care fumeaza - ca deh in parc si la aer de aia iesi... sa strici aerul ) - sper sa gasesc totusi o solutie :D.
    Imi plac imaginile surprinse (cromatica este foarte frumoasa) si imi place si pomisorul inflorit!
    Ma bucur mult pentru tine, pentru voi!! Imbratisari cu drag !! :*

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...