sâmbătă, 27 mai 2023

Ganduri de weekend

 


Observ ca ma evit si evit scrisul pe blog de o vreme. Nu e pentru ca nu am avut timp ci pentru ca nu am avut starea necesar. Am trecut prin momente de tot felul, de stari necunoscute mie pana acum. E o revolutie interioara cu mine in tot ce se petrece in ultima vreme, e ca si cum mi-am luat viata in propriile maine, dar inca nu am luat viata total in maini, inca depind de cineva si asta ma macina, ca inca nu pot fi total independenta.
Sanatatea mi-a jucat tot felul de feste in ultimul timp. Nu m-am simtit bine, gastrita a facut ravagii si m-a doborat. O raceala ciudata a dat si ea navala perioada asta. Mai circula virsul ala sau altul nou?
Am reusit sa ma mobilizez cu alte lucruri dar se pare ca inca am probleme de sanatate care nu ma lasa sa ma bucur asa cum trebuie de tot ce as vrea sa fac. 
Am experimentat tot felul de stari, insa cea mai grea problema cu care ma confrunt este sanatatea, starile de oboseala inexplicabile, starea de rau care mai apare din cauza gastritei pacatoase pentru ca nu reusesc sa tin un regim strict cum ar trebui. 
M-am adaptat noului loc, noi zone, sunt destul de ok. Apartamentul e pe masura mea sa zicem. Ma straduiesc sa fac si curat in fiecare weekend cum trebuie. 




Imi doresc tare mult sa ies din Bucuresti anul acesta, sper sa reusesc. E destul de greu avand in vedere oboseala si starile mele de rau, se apropie concediu, nu mai e mult, o luna jumatate trece imediat, asa ca am vreme sa ma gandesc unde mergem, daca mergem tot acolo sau in alta parte, vom vedea in functie de cum ma simt. 
Printre altele scriu la articol destul de greu. Zilele trecute am scris iar o balarie de text, sincer la prima vedere mi s-a parut un text excelent, insa acum citindu-l ma intreb cum de am asemenea sclipiri geniale dar fara noima. Nici eu nu stiu ce se intampla. Am momente in care imi doresc sa scriu tot felul de ciudatenii neconcepute de mine. 

Linia pe care o urmez este legat de patrimoniu scris nu literatura sau istorie pura. Nimic dintre astea. Pur si simplu ma intereseaza ce ar trebuie pastrat, cunoscut, dus mai departe si promovat intr-un fel sau altul.
Observ ca si scriitura mea devine prea serioasa si nu asta imi este intentia aici pe blog.

Exercitiul scrisului pare sa imi faca bine. Am bagat de seama ca daca nu scriu o perioada ma afund intr-o stare depresiva ciudata, stari de rau si inexplicabile.

Am un weekend in care as vrea sa fac multe, sa vedem cate voi face din cate mi-am propus avand in vedere ca sunt foarte obosita.
Macar la cumparaturi sa ies. Sa fac o supa, o mancarica si sa nu ma trezesc ca trece ziua si am zacut doar in pat si atat.

Va recomand un documentar de exceptie:




Un comentariu:

  1. Cand povestesti de episoadele de gastrita, imi amintesc si de ale mele. Dar ale mele, pe langa stres (ca de-ala avem parte din belsug) am descoperit ca erau provocate de sarea iodata.
    Mult succes la scris :*!!
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...