duminică, 28 mai 2023

Liniste cateva minute

 Ma gandesc azi cum sa scriu si mai mult, insa treburile casei pare ca ma tin in loc.

Sincer nici nu pot lasa casa sa fie vraiste, nu reusesc inca sa ma organizez cu timpul, tot timpul este ceva care ma deturneaza.
Aseara nici pomeneala sa reusesc sa scriu la articol. Pare ca starea de spirit necesara m-a parasit.

Dupa ploaia de ieri si vremea urata ma gandesc daca azi trag o plimbare prin parc sau nu, vedem cum e treaba. Cert este ca, timpurile se schimba fara sa ne dam seama.

Am nevoie de multa liniste si multa singuratate. Am trait atatea lucruri ca nici nu stiu de care as fi mai afectata, care sa doara mai mult. Dar mai bine sa nu mai doara deloc.
Bun sa lasam faza asta cu ce a fost si ce, cica, doare si alte balarii, cel putin pentru mine sunt chestii care ma tin efectiv in loc si ma toaca, intamplari si atitudini care m-au daramat fizic nu neaparat psihic. 
Sa trecem mai departe si trebuie sa facem un fel de program.
Ma tot gandesc la un program de terapie, insa nu terapia cu oameni care cer niste bani de nu fac sedinta in sine.
Puterea trebuie asimilata fara a fi nevoita sa ma confrunt cu faza asta hai sa... povestesti ce ai facut si a facut...pe bune? cat sa stai blocat in trecut?
Mi-am dat seama ca consilierea aia de la Protectia copilului mi-a provocat adevarate crize de isterie interioare si chiar exterioare. Ori nu a stiut ea sa puna cum trebuie problema, ori nu a stiut sa ma coordoneze ori... nu stiu. Oricum a fost, a fost esec total. M-a afectat mai mult sedinta in sine si revolta interioara cand faci ce nu doresti si asta pentru ca stii din start ca este posibil sa nu ai aiba rezultat. 
De aceea, imi doresc sa merg mai departe si sa ma autovindec, sa fac eu terapie cu mine. Nu e vorba doar despre lipsa bugetului necesar ptr sedinte de genul acesta pentru ca toti vor bani, nimeni nu te ajuta gratis, este vorba mai ales ca indiferent cat de bun ar fi acel terapeut ideea ca trebuie sa stau sa povestesc din copilarie si nu maistiu ce deja ma darama din start psihic. Am observat ca nu mai vreaus a vorbesc de trecut de parinti pentru ca ma oboseste psihic, ma scoate din ritm, ma doboara pur si simplu afectiv psihic.

Revenind la autoterapia, am citit pe foarte multe site-uri de specialitate ca unul dintre lucrurile ce nu trebuie salipseasca de pe lista este sa tin un fekd e jurnal personal, traditional, deci nu pe blog sau electronic, un caiet si sa scriu acolo tot felul de minuni ce imi trece prin cap in acel moment.
Am mai citit eu metoda 3 pagini a Juliei Cameron. O sa caut mai exact despre ce este vorba sa pun pe blog.
Ce ar mai trebui sa existe ar fi plimbare zilnica, nu conteaza ca e o ora sau 5 minute, dar nu plimbare la piata sau la market.  Cititul zilnic, lectura de realaxare de cateva pagini. 
Audiat o emisiune sau o piesa de teatru, ceva asemanator.
Se zice ca, da de munca creierul ca gandurile nocive sa fie tinute sub control. Aici nu e vorba de evitare, pur si simplu de traire mai departe a prezentului, dar nu un prezent blocat in trecut tot timpul si fara sanse de evolutie in viitor.
Important dintre toate ar fi ce anume imi fac cel mai bine si are efect pozitiv in toata povestea asta.

Aici ramane de observat.

Daca sunteti pasionate de organizare, de treburi gospodaresti sau alte asemenea va recoman un live cu Madalina Preda de la care am invatat destul de multe legat de organizare, gratis nu pe banii ptr ca nu am buget ptra sa ceva, deci se poate, nu exista nu se poate.
Iata despre ce este vorba: \
Daca nu pe profilul ei in reels gasiti multe chestii faine.

Sursa fotografiei :
o fotografie faina:







Sursa foto de mai sus:

2 comentarii:

  1. Iti doresc ca orice faci, sa faci cu bucurie, Carmen! Mai ales lucrurile care 'trebuie' facute!
    Multumesc pentru linkuri.
    O seara frumoasa! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi! Ce dragut e elefantelul Dumbo cel real :))).
    :)
    Lumea oricum se misca intr-un ritm ametitor :). Avem nevoie de niste zile de respiro... :*
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...