joi, 30 martie 2023

O rugaciune

 Un text preluat din ziarul Foaia Romaneasca anul 2010.

                                                                        „ Nu-ţi  cer  să  strălucesc  în  ceva  pe  acest  pământ; 
dar  vreau să  excelez  în a  Te  cunoaşte  pe  T in e . 
                      în cer  ştiu  sigur  că  voi  străluci  împreună  cu  T in e ;
 aici  îţi cer  să  mă  ajuţi  să  văd  strălucirea Ta, şi 
                       să  îi  încurajez  şi  pe  alţii  să  Te  vadă  strălucind . 
Doamne , descoperă -mi-Te tot mai mult ; 
                     descoperă -Te  în oraşul meu ; descoperă -Te  bisericilor  din  oraş ; 
descoperă - Te  preoţilor  şi  pastorilor;
                     d e s c o p e ră -Te prietenilor , vecinilor  şi  colegilor  mei;
descoperă -T e  fiecărui  om pe care îl întâlnesc  eu sau cei  la  care deja te - ai descoperit T u ; 
                     descoperă -Te în  fiecare  domeniu al s o c ie tă ţii... 
D o a m n e, nu  vreau  să  mă  mai  îndoiesc de Cuvântul Tău ; 
                    şi nu mai vreau  să  îţi  cer  nimic  pentru  care nu - m i  dai  siguranţa  că
 o să mă asculţi întocmai, fiind 100%  în acord cu  voia Ta. 

D o a m n e , nu vreau  să  îţi mai  cer  nimic  ce nu Ţi-ar face mare plăcere să îmi dai; 
                    a ju t ă - mă  să - ti cer  doar  ceea ce ai fi  gata să îmi dai cu bucurie , 
chiar înainte de a - mi începe rugăciunea ... 
                   vreau  să - Ti  cer doar ceea ce ar face să crească gloria Ta ... 
doar ceea ce ar face să se extinda Imparatia Ta.
                                                                                                  Tata ma bucur ca deja m-ai ascultat!,,



Un comentariu:

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...