vineri, 31 martie 2023

Ganduri de weekend

 
 

         Simt nevoia sa ma apropii si mai mult de Dumnezeu... insa, nu ma impac inca cu ideea de a merge la Liturghie, nu stiu, ma plictisesc sa aud cum se canta. Acum depinde si unde voi nimeri si la ce fel de slujba, la biserica unde o singura data am incercat sa merg nu mi-a placut, nu am rezistat nici 5 minute... incerc curand la Biserica din cartierul unde locuiesc acum.... sa vad care e mai aproape.

Am ascultat o gramada de asa zise poadcasturi sau asa ceva pe youtube si iata ce va impartasesc:
Imi place foarte mult Doamna Marcela, e ceva special. La emisiunile ei de gatit nu ma uit ptr gatit ca sunt vraiste la gatit, ma uit pentru Doamna cum ne prezinta cum ne arata ca Dumnezeu e cel care iti aduce ce ai atunci cand ii ceri sa te insoteasca.
E minunata in felul ei, autenticitatea sa.... despre care Camil Petrescu scria si o analiza tot timpul. 



Vremea e ciudata, dimineata ploua, la pranz cand am iesit un soare blajin si un cer senin. 
Starea de spirit s-a schimbat mult de cand m-am mutat din acea casa cu energii negative. E destul de ciudat si o spun, totul e pe psihic, dimineata inainte sa merg acolo sa mai iau din lucruri, sa fac putina ordine si sa vad ce mai arunc ma apucase stomacul, asadar... mi se confirma teoria: casa aia m-a imbolnavit peste masura. 


Azi am reusit sa ma cocot sa-i pun in camera baiatului pe perete una dintre icoane. 
Locul il sfinteste si omul sau il pangareste atat de rau incat nu se mai poate face nimic. As vrea uneori sa inteleg de ce anumite locuri devin nelocuibile din cauza la ceea ce se intampla acolo. Pur si simplu energiile dintr-o casa sunt date de obiecte sau oameni? 
Imi pun intrebarile astea pentru ca de cate ori trebuie sa merg acolo sunt agitata, ma doare stomacul sau imi scade brusc tensiunea. 

Toate icoanele cumparate in ultimul an a facut ca sanatatea si trecerea cu bine, plecarea de acolo si nu doar asta, omul care imi este alaturi moral mai ales se pare ca a contat. Casa aia necesita o curatare pana la tencuiala, dat tavanul jos, schimbat tot acolo pentru ca atunci cand schimbi tot se schimba si energia casei. 
Am lasat multe lucruri acolo, multe le-am aruncat si mai ales am reusit sa ma organizez un pic la noua casa.
Am citit pe multe bloguri ca e bine sa dau cu tamaie in casa, acum nu stiu ce sa zic... sau sa am plante care curata aerul din casa.  Voi mai vedea.

Aseara, ciudat, nu am cuvinte, nu stiu ce reactie sa am, ca nu am niciuna, nici mila, nici ura, nici... doar parere de rau, cred... nu stiu ce sentimente sa am.... mi-a scris sora ca mama e foarte rau, la un pas de moarte in spital si o duce la un centru, azil sa o mai tina in viata cat se poate... nu as vrea sa moara si sa nu ma cheme macar cateva secunde, nu stiu, poate ca se indura si ma cheama sa ma vada... eu mereu am vrut sa o vad dupa ce a murit tata... mort fiind nu mai era niciun pericol ptr nimeni... nu stiu ce sa zic, mi-as dori sa ma cheme sa ma vada, sa ma certe si sa-si ia ramas bun de la mine... sper... Dumnezeu sa o tina inca in viata si sa o luminzez macar o secunda... poate. 

Ma bucur ca se termina aceasta luna care a fost extrem de incarcata, obositoare si agitata. 

Luna ce urmeaza sa vina cu multe zambete, fotografii si vreme cu soare. 
Pace si bucurie in suflet.



O recomandare culinara

Salată din varză roșie cu morcov + ulei de măsline + lămâie + fulgi de drojdie.

 sursa https://www.laviniabratu.ro/recomandarea-saptamanii-varza-foodmood/


Acum adaptati dupa cum doriti, dar combinatia asta niciodata nu am experimentat-o, sper doar sa nu fie prea pericuoasa pentru gastrita, destul de acida lamaia. Fulgi de drojdie nu stiu cum arata. 

Un comentariu:

  1. Imi place mult cum ai inceput ” sa nu judeci pe nimeni”. Oh da... mie nu mi-a placut nicioadata sa ii judec pe ceilalti. Cu atat mai mult sa fiu judecata... :).
    Insa am fost mereu un observator. Una e sa observi, alta e sa judeci. Cred ca primul este un lucru bun - avem de unde invata. Al doilea duce la barfa, avem de unde decadea.. Dar, din pacate, a doua este foarte incurajata peste tot. E ca un fel de sport national. :)) Pe langa tusitul fara a iti acopri nasul :)) si alte chestiuni ce gen.

    In 2020 am vazut prima Slujba de Inviere la care efectiv am fost ... captivata ca sa zic asa. Era online, la Galati. Superb. Iti doresc sa gasesti o Biserica in care sa te simti bine si sa iti faca placere sa asculti ceea ce se spune/canta. Cauta - nu cred ca ar trebui sa fie ceva fortat. Stii? :* Ai rabdare - vei gasi !! :)

    O casa te poate imbolnavi in foarte multe moduri :). Exista energii negative, cum sa nu. Si exista si mediu toxic - la propriu si figurat (prin prezenta unor substante care iti fac rau). Ma bucur ca ai gasit un loc care sa te faca sa te simti acasa, sa te ridice :). Si mie imi plac icoanele! Noi am avut la un moment dat sfintit pe aici (pe atunci nu era ulei esential in toate cele, inclusiv in cele bisericesti.. Slava Domnului - acum e prin toate, ca sa citez ce mi s-a spus cand am intrebat de ce „asa se cere, domnisoara, nu prea se cumpara tamaie curata, vor sa miroasa parfumat” ). Dar vei stii cu sufletul daca e sau nu nevoie de asa ceva. :*

    Iti doresc sa fie bine! Sa reusiti sa va vedeti, sa va impacati.. sa fie bine!!
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...