luni, 27 martie 2023

Jurnalul unei femei simple nr. 2/martie 2023

  


Astazi
Duminica seara, final de martie 

Afara
A fost destul de cald azi, un vant cam rece spre seara.

Ganduri
Ca am reusit sa am viata pe care mi-o doream de ani de zile, lucrurile care le voiam din anii copilariei, mediu linistit si loc cu verdeata in jur.

Vreau sa
Sa reusesc sa scriu planerul ptr aprilie.

In casa
In noua casuta e curat, ordine si inca in curs de amenajare. Iata si mica mea biblioteca, momentan neterminata:



Achizitii de carte
Momentan am luat o pauza de la cumparatura de carti. Sincer, ma uit in jur si am senzatia ca nu lipseste nicio carte in acest moment pentru studiat sau de relaxare.

Planuri de final de saptamana:
Le-am dus oarecum la bun sfarsit cam ce imi propusesem. Printre altele coltul meu de studiu si relaxare. 

Ce nu suport:
Sa se vorbeasca in numele meu ce simt sau ce gandesc,

Pentru moderatie/rabdare:
Fotografiat si multa odihna.






Sunt recunoscatoare:
Pentru omul care imi schimba total viata si ma ajuta sa inchid un episod vechi al vietii mele.

Din bucatarie:
Ciorbita de legume, salata de vinete si masline.

Fotografii:
Am reusit sa ies joi la fotografiat, a fost si o zi frumoasa si o jumatate de ora am luat la picior cateva strazi. Plus si parcul minunat in care ies aproape zilnic.
 













Ganduri 
Din pacate nu am avut noroc cu articolul, nu a fost tiparit, am trimis destul de tarziu, deja se hotarase pentru numarul acesta ce se va tipari. M-am suparat putin, dar nu am avut ce face, a fost o perioada foarte grea, mai ales cu mutatul, cautatul, cercetarea abia de maine incep sa o reiau, lucrurile au intrat putin in normal. Azi chiar am reusit sa intru putin pe instagram sa ascult live-ul lui Madalina Preda. Mi-am printat calendarul si in seara asta incep sa-l completez. Pentru cine are cont de instagram va recomand Madalina Preda, faina tipa, de aproape 2 ani o urmaresc. 

Subiectul la care sper sa ma si apuc si voi lucra are legatura cu Lucia Demetrius, desi nu stiu cum sa abordez clar acest subiect, in mare am citit cate ceva despre ea, cartile ei de proza nu ma atrag de niciun fel, insa figura ei in istorie trebuie sa aiba locul ei binemeritat pentru ca a scris lucruri destul de serioase si cu sufletul. Similar lui Camil Petrescu, autenticitate, de fapt el a indemnat-o sa s apuce de scris sis a lase teatru. Chiar asa, ce se intampla cu lumea asta a teatrului de mai toti din interbelic erau lesinati. Toate femeile se visau stele pe scena. Unele nu erau facute pentru asa ceva. Observ ca era o moda atunci iar daca nu mergeai la teatru sau la opereta, opera sau concert nu existai. 
Am deviat, sper din tot suffletul sa fiu bine cu toate cele ce am de facut. 
Fara citit, scris, cercetare si fotografiat nu sunt eu.
Cam asa stau lucrurile. 



Un comentariu:

  1. Ce draguta e biblioteca :D si ce ma bucur sa aud cum se aseaza toate. M-am plimbat si eu prin pozele pe care le-ai facut - superbe! Ai surprins atatea locuri frumoase si deosebite.
    Sa fie din ce in ce mai bine! :)
    Poate se publica luna viitoare :D articolul. Spor si la cercetare :)
    Puuup

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...