sâmbătă, 11 februarie 2023

Rupere in doua

Au fost doua saptamani pline cu de toate. Parca simt ca nu se mai termina. Insa, iata ca am reusit sa merg la control complet de ORL unde din pacate nu am scapat fara retete prescrise, de parca nu era de ajuns ca luam deja medicamente.

Fotografii nu am mai facut, fiind foarte frig si nasul mi-a curs zilnic nicio sansa de plimbare de niciun fel, am fost doar pe graba. M-am simtit parca putin fugarita. M-am adunat totusi si am reusit sa ma mobilizez foarte bine spre uimirea mea si cu oboseala acumulata. 

Intre timp ascult:

Ce parere aveti? E fain canalul asta de youtube cred ca exista si post tv din ce am vazut. SperantaTV.

Cu alte cuvinte, concluzia este ca prajeala nu face deloc bine.

Carne nici eu nu mai mananca ca alta data, aseara mi-am facut orez cu morcovi si putin dovlecel, fara piper, fara delikat sau vegetal am renuntat si la asta, fara alte codimente, putin marar si patrunjel. 
Azi intentionez sa fac o supa de legume fara carne. Nu stiu de ce am inceput sa am asa alergie la carne
Mi-as dori sa fac o salata de fructe de sezon dar sa vad ce gasesc sa nu am asteptari prea mari.
Ma gandesc sa renunt iar la lactate, sa trec pe cele vegetale, sa fac asa un fel de curatare asa cum am reusit cu zaharul sa nu mai fiu dependenta de el, lipseste zilnic, cand si cand zahar brun la plic de ala ca la cafenea dar nu zilnic.
Cu cafeaua nu merge inca sa o las, desi am tot zis ca as vrea sa renunt sa o inlocuiesc
Am fost intre timp si la consult si mi-a refacut un alt tratamentul ptr depresie, anxietate si atacuri de panica, cel anterior nu a dat rezultatele asteptate, cam cateva luni l-am urmat si nu prea a avut efect.

Un articol pentru acest weekend:

Un citat:

,,Nu ne putem afla în prezent, ducînd dorul trecutului. Nici măcar întrebîndu-ne “de ce”. Ceea ce s-a întîmplat, s-a întîmplat, şi trebuie să te eliberezi, să te desprinzi de trecut.,,

Am reusit sa mai citesc. Aseara am mai umblat prin lucrurile ramase de la fata pentru ca o agenda nescrisa, foi de desen, hartii colorate si alte maruntisuri pentru scoala va avea mereu nevoie, orice ar spune.

Un alt citat din acel Calendar vechi

Fiii mei, să nu iubim cu cuvântul, nici cu limba, ci cu fapta şi cu adevărul.
(Sf. Ap. loan).

Tot de pe acelasi site am preluat intocmai textul:
link: 

METODA DE TRATAMENT, extrem de simplă: 

1. Dimineața, imediat după trezire, înainte de a te spăla pe dinți, bea 4x 160 ml apă ( aproximativ 600 ml)          

2. Spală-te pe dinți, nu mânca și nu bea nimic timp de 45 minute.                                                      

3. Dupa 45 minute poți consuma ce dorești, ceaiul, micul dejun…

4. După 15 minute de la micul dejun, prânz și cină nu consuma și nu mai bea nimic timp de 2 ore.                                   

5. Cei care sunt  bolnavi și nu pot bea 4 pahare cu apă dimineața pe stomacul gol, pot începe prin a crește gradual până la 4 pahare, în timp.                        

6. Metoda de mai sus poate preveni și chiar vindeca afecțiuni și menține starea de sănătate.

Această metodă de tratament nu are efecte adverse; oricum, la inceputul tratamentului s-ar putea să fie necesar să urinezi mai des ca de obicei. 


Nu strica sa incercam, de exemplu eu am inlaturat bautul cafelei de la prima ora imedit adupa ce mananc, ci cam la 2 ore sa zic asa de la trezire pentru ca intre timp am de luat medicamente, sa pap, ma golesc de regula aproape in fiecare dimineata uneori am si crampe la stomac, nu le mai am zilnic de la tratament. 


Dupa cum vedeti sunt mai preocupata de sanatate, alimentatie si starea de bine.

Problema cea mai mare este ca nu stiu cum sa reusesc pe fi-miu sa-l conving sa pape mai putini cartofi prajiti si prajeli. Trebuie sa gasesc cumva o modalitate de a-l convinge macar o data pe saptamana sa pape o zeama. Sunt ingrijorata intr-un fel pentru ca alimentatia asta a lui nu e ok, desi, se bat cap in cap anumite chestii cum de am ajuns sa ma imbolnavesc de gastrita si crampe stomacale avand in vedere ca eu am mancat ani de zile mancare gatita, nu rajeli asa la greu... 3 doctori mi-au spus acelasi lucru ca ar fi de la stres, oboseala si situatia in sine pe care o am si ca pana nu vindec cauza acestora degeaba fac tratamente, controale si consulturi complete la doctori daca cea de baza pe care am amanat-o ani de zile nu am facut-o, cu sufletul rupt in doua mi-am calcat pe inima si am mers si la un consult pshiatric psihologic. E destul aiurea, dar este posibil sa nu fie decat pentru o perioada nu pe toata viata acest tratament pentru ca nu e atat de grav fata de alte persoane. Probabil cand ma voi detasa complet de tatal copiilor si ma voi muta din casa in care stau acum si nu il voi mai vedea nicodata sunt convinsa ca ma voi vindeca partial. 

In acest weekend ma concentrez pe alimentatie si curatenie acasa.

In aceste zile am fost foarte concentrata pe atentie la job si am avut rezultate foarte bune.

2 comentarii:

  1. Foarte bine faci. Sunt convinsa ca totul depinde de alimentatie si este din ce in ce mai greu sa gasim ceva curat. Uneori cafeaua o inlocuiesc cu cicoare instant.
    Ti-am mai spus de Anthony William cu seria lui Medium medical? Are o carte: 'Alimente care iti pot schimba viata in bine'. Mi s-a parut mai utila decat multe altele, dupa parerea mea.
    Sanatate si spor la tot ceea ce iti propui! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, de la stres. Stiu pentru ca ... stiu :)). Intelegi tu. La gastrita ma refer.
    Prajelile sunt oribile si pentru ca uleiul nu mai e ce era. De fapt ce mai e ce era. Carnea? Stii cum e? Esti ce mananci. Si animalul e ce mananca.. si ce mananca? Si cate chestii se baga in el.

    Dar mai bine nu ma mai gandesc la mancare. :)))) Creste aciditatea...
    Ce voiam sa iti zic apropo de cafea - ai putea incerca sa o inlocuiesti cu ceai verde. Iti da energie - dar daca faci asta, incearca sa gasesti varianta de ceai verde simplu. :) Stiu ca mie mi-a prins foarte bine. As bea si acum. Dar nu il mai tolrez - din neatentie nu am observat ca au bagat iasomie in el (imbunatatire) si de atunci nu mai pot sa il beau :)))))),

    Ah.. uite ca ziceam ca nu mai scriu de mancare dar mi-am mai amintit ceva - uite o varianta la cartofii prajiti - facuti in cuptor. Poti fie sa ii fierbi putin inainte si apoi sa ii pui intr-un vas la cuptor (unsi cu putin ulei, foarte putin) in putina apa... si se fac ca cei prajiti, fie ii tai pai, pui in vas, pui putina sare neiodata, pui fff putin ulei (o picatura) si apa si apoi la cuptor. ca alternativa la cei prajiti.

    pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (3)

 Ziua 3 Draga Eu, Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, ...