duminică, 5 februarie 2023

Provocarea de scriere 18

 Intre timp am reusit sa termin articolul, sper sa fie bun. Am lucrat greoi la el, nu stiu de ce a mers atat de prost as zice, as umbla mai degraba la organizare si structura. Inca nu reusesc sa-mi dau seama de ce scriu greu. 
M-am mai adunat intre timp si sunt mai bine. Ma straduiesc sa merg mai departe cu cercetarea si simt ca bat pasul pe loc. 
Am avut cursul despre Marin Preda, nu se numara printre favoritii mei. Dar este un nume important in literatura romana care nu trebuie ignorat de nimeni.
Incerc sa gasesc un rost si timp pentru a face mai departe cercetare. Inca e un mic haos acum in cap. O sa pun pe hârtie zilele astea ce as vrea să mai fac.
Oricum a fost o provocare serioasă pentru mine și ma străduiesc sa continui, deși nu,mi plac lucrurile forțate.
A fost o săptămână destul de grea cu multe provocări pe repede înainte.
Am uitat si de provocarile lunare, am uitat practic pe ce lume traiesc. Atat m-a prins cercetarea ast apentru articol incat nu am mai reusit sa ma adun si pentru celelalte obiceiuri.
Zilele trecute am trecut prin toate emotiile si starile posibile existente, doar in cateva zile totul.
Azi vreau doar odihna si o mica pauza de la cercetare, vad ca nu e chiar floare la ureche e o munca destul de grea si nu e pentru oricine. M-as fi aliniat si mai bine daca nu as fi avut si alte probleme. 
Mi-am propus sa citesc mai mult in aceasta luna pentru ca am facut o achizitie de carte zilele trecute, doua carti sunt doar sa le am in bilioteca nu sa ma apuc de ele acum pentru ca este vorba de doua biografii importante din domeniul istoriei, un fel de enciclopedie sumara a civilizatiilor si religiilor din lume. Iar cealalta carte importanta ce are si autograful autorului se numeste Paraclis despre care voi face o postare seaparata la mometul potrivit. 
Cred ca cititul cartilor nu trebuie sa lipseasca, sigur ca fi,miu inca nu a gasit rostul cititului, nu am reusit inca  sa-l conving, asa ca il las pe el sa se dezmeticeasca al un moment dat si se va apuca singur de citit asa cum a facut cu engleza, ani de zile il cicaleam la cpa sa invete engleza si ce sa vezi in urma cu un an a inceput singur sa o invete, deci concluzia? vine si vremea cititului dar mai dureaza.
 
Ma resimt cu oboseala si incerc azi sa ma odihnesc cat pot, daca se poate....
 
Pana atunci sa vedem ce mai gatim:
 

 


Un comentariu:

  1. Felicitari pentru articol! Ma bucur ca ai reusit sa il finalizezi in timp util !
    Iti doresc sa te odihnesti bine azi si sa iti incarci bateriile :).
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...