sâmbătă, 28 ianuarie 2023

Provocarea de scriere 16

 A venit si iarna, in sfarsit vedem zapada, dar cat pentru cate zile? Sa ne bucuram de ce vedem chiar daca e frig de zici ca esti la polul nord. 
Ieri m-a prins ploaia urata cu vant si s-a dus plimbarea mea la fotografiat, seara cand am ajuns in cartier deja incetase prea tarziu. 
Ma ingrijoreaza lipsa medicamentelor naturiste. Ieri am fost sa imi cumpar tinctura de gentaina care imif ace foarte bine la stomac si ia de unde nu-i, am vrut sa mai cumpar ceva ptr baiat nici aia nu am gaist, am luat ceva similar Calciu cu vit D3. 

Ma mai uit pe internet sa vedem. Nu stiu ce am vrut sa mai cumpar tot naturiste la fel, dar ce se intampla?
Bine macar ca mi-am gasit pastilele de stomac prescrise de la doctor. Cu crampele inca ma mai lupt nu asa rau ca inainte. Ma deranjeaza ca in momentul in care fac pauza de cateva zile la tratamentul prescris pentru depresie imi revin crampele si problemele cu stomacul. Deci, e clar ca e pe sistem nervos de fapt. Tot doctora gastroenterolog a vazut legatura pentru ca a mai avut niste cazuri similare. 

Au fost trei zile destul de obositoare si grele. Dar macar am pus baiatul pe picioare si s-a reintor la scoala. Eu la munca, dar zici ca am lipsit o vesnicie, asa m-am simtit in prima zi. Am avansat mult cu articol, sper sa-l termin in cateva zile. Sper sa iasa ceva cum trebuie. 
Dupa acest articol trebuie sa vad daca mai continui cu cercetarea la munca sau ma mut cu locatia.

Am reusit sa fac niste poze ieri pe ploaia aia rea:
 




Nu am putut sa ma plimb deloc prin strazile planuite, dar sper saptamana viitoare daca se domoleste vremea si fara ploaie cu vant. Ma bucur mult ca am reusit sa scriu mult zilele astea, am lucrat diminetile intregi pana la pranz serios la articol. Vad ca ma prinde cercetarea asta pe patrimoniu si o voi continua pentru ca imi face bine pe partea psihica. E trist totusi ca o fac mai mult pentru terapie si nu pentru scopul ei in sine. 

Zilele trecute Irina de la casa dulce a scris pe blog o postare legata de cum se fac patratelele si am vazut unde ma blocam acum cativa ani la partea de incheiere. Mi-as dori sa imi fac si eu o paturica de genul asta dar cu indemnarea mea varza nu o sa iasa nimic. Firele nu e problema si andrele ca sunt destule magazine online am vazut asa ca bani sa am eu. As face-o mai mult doar sa sa ma aflu in treaba cum se zice, sa vad daca ma relaxeaza. Am mai incercat eu acum cativa ani dar am renunta mai mult din motive financiare, acum cred ca scuza e neindemanarea, Uite cum suntem noi oamenii mereu gasim scuze sa nu facem anumite chestii. Dar ma gandesc ca daca atunci nu am reusit sa invat pana la capat, oare voi invata acum? 
O sa ma gandesc la provocarea asta mai serios. Acum am si de la cine lua lectii.

Azi incerc sa scot nasul la zapada. Sa nu stau in casa si sa privesc de la geam ninsoarea.

Despre cursul online de literatura: nu as zice ca am fost data pe spate legat de Camil Petrescu dar am aflat lucruri interesante si mai ales multe explicatii despre ce sunt autorii canonici, povesti explicate altfel fata de cum le stiam eu. Nu toti profesorii sunt facuti sa fie profesori. Asa ca, ma bucur ca m-am inscris la acest curs anul trecut si am acces la literatura contemporana, dar in acelasi timp nu prea m-a prins asa mult literatura in sine. 
Aseara am deschis un fisier de la scoala baiatului cum arata un test simulare examen bac la romana si ma simt total paralela. Nu inteleg nimic din cerintele alea. Le da un text si sa faca nu stiu ce cu el, apoi sa scrie un eseu pe marginea unui text narativ sau asa ceva din opera lui Camil Petrescu sau George Calinescu.... deci, soc si groaza pentru mine. Va zscriu sincer ca nu ma pricep sa scriu asa ceva nici acum, eu fac cercetare pe patrimoniu nu pe analiza literara, eseuri critica literara care ma depasesc total. Daca imi pui o problema de geometrie sigur m-as descurca dar cu enunturile astea la romana jale si intristare. 
Acum inteleg eu de ce fug de literatura romana si imi place sa citesc doar memorialistica. 

Am mai citit la cartea lui Tolstoi Reinvierea dar nu am reusits a depasesc 100 de pagini inca, ma tine in loc chiar subiectul cartii, decorul sau si subiectul in sine, dar structura si stilul e impresionant, nu am cuvinte, doar e Tolstoi,  nu?

Abia astept sa termin articolul si sa ma apuc de alt subiect, tot legat de Camil Petrescu. Am in minte ceva dar nu ime clar ce anume vreau sa aduc nou cu articolul. Ramane de vazut.
    Stiu doar ca trebuie sa continui ce am inceput anul trecut legat de Camil Petrescu si sa nu renunt.


Un comentariu:

  1. E relaxant sa faci paturici. Desi eu mai mult am incheiat paturicile:)))). Am crosetat patratelele tricotate de jur impreuna si le-am unit. Dar pe mine ma relaxeaza lucrul de mana.
    Mult spor la articol ;)
    Eu am citit Anna Karenina - mi-a placut. Apoi m-am uitat la vreo 3 filme si ... nu mi-a placut :))). Unul avea distributie super dar facuse praf cartea. Altul avea iar distribuitie faina (mai vechi) urmarea cartea dar schimbase cateva chestii fara noima. Si ultimul, culmea rusesc... scosese fix motivul pentru care ea ajunge sa se sinucida... in fine. Ala chiar m-a enervat putin :)))). Ce amintiri.

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...