duminică, 29 ianuarie 2023

Jurnalul unei femei simple (1/2023)


 

 
 
Astazi
Duminica, orele diminetii.
 
Afara
Zapada multa. Fulguiala si frig. E iarna.
 
Ganduri
Sa ne bucuram de aceste zile cu zapada. Sa nu ne mai vaitam de vreme, sa o luam asa cum este ea.
 
Vreau sa
 Ma ocup de biblioteca sa imi sortez putin cartile, e asa o amestecatura pe rafturi. Sa sterg fireste si praful cu ocazia asta de pe ele. Adica o desprafuire ca la carte!

Ce nu suport
 Sa ma ud la picioare si sa ma stropeasca o masina.
 
Pentru moderatie/rabdare
Miscare, plimbare si privitul cerului.
 
Sunt recunoscatoare
Ca am putut iesi sa ma plimb o ora intreaga in parc, ca pot scrie, citi si relaxa.
 
Din bucatarie,
Cafea, branza, cascaval si paine prajita. Azi nu stiu daca gatesc, sa vad daca ma apuca harnicia pe la pranz.
Ma gandesc a o ciorba de asta:


Si la tocanita asta pe care cred ca o fac azi:




 Inspiraționale:


 
Ce mai mesteresc
Momentan nimic. Timpul imi este ocupat cu scrierea articolului care e spre final, curand il termin. Apoi, sa vad ce as putea sa mai cercetez. Inca ma preocupa Camil Petrescu si vad daca reusesc sa scriu inca un articol despre el, daca nu ma opresc.

Ascult:
 



In casa:
Ordine. Dimineata a dat harnicia in mine si am facut ordine.

Achizitii noi de carte:
Am dat doar comanda la trei titiluri de pe elefant. Sa vedem daca sunt interesante. Una se refera la Mohamed, profetul care a schimbat lumea. A venit timpul sa mai citesc si alte culturi si religii. Sa vad diferenta, asta ca tot m-am uitat eu la seriale istorice turcesti.
 
Planuri pentru aceste zile ce urmeaza:
- sa merg la doctor;
- sa finalizez articolul;
- sa ies daca vremea va fi prielnica si la fotografiat asa cum trebuie;
- sa fac aprovizionarea cu alimente.
 
Provocarea mea:
- sa scriu zilnic in jurnalul personal pe hartie.
- sa merg cel putin o data pe saptamana la Biserica.

Grija de sine:
- gimnastica dimineata zilnic.

 Fotografii:













2 comentarii:

  1. Cu biblioteca m-am hotarat la alta idee decat sa notez titlurile dupa ce le organizez.
    Sa fac poze cu ele pe raft si apoi sa tiparesc pozele. Mi se pare mai rapid.
    Spor la tot ce iti propui. Frumoase pozele de iarna.
    O duminica placuta, draga Laura!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce imagini superbe .... :O
    iti multumesc mult!!! Mi-au placut tare mult!
    Sa ai spor in tot ce iti propui!!
    Imbratisari!!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...