vineri, 3 iunie 2022

Starea de bine

 Cred ca ar trebui sa printez o foaie pe care sa scriu ai grija de starea ta de bine
Ai grija ce oferi sufletului tău.
Ai grija sa zâmbești mai des.
Ai grija sa profiți de soare și de timp liber.

Ma bucur mult ca am scris dar nu am dat drumul la postare. Am avut multe momente in care am avut nevoie sa scriu, sa ma descarc si nu am apucat sa o fac pana la capat. 

Mi-am zis ca nu ma mai supar si nu ma mai consum.
Vreau sa zambesc mai des, sa ma bucur de ceea ce am si ceea fac. 
Va las pentru aceasta postare un flmulet motivational de la o persoana draga mie virtual, Lavinia Bratu din Timisoara. O doamna care m-a facut sa fiu mai atenta cu sanatatea mea, sa fac ceva pentru ea, sa misc si sa schimb cat pot stilul de viata. Inca mai lucrez la asta.
Sa aveti un weekend minunat.




Un comentariu:

  1. Sfaturi tare utile si pentru noi, nu numai pentru tine.
    Doar bine la tine. Un weekend linistit, Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...