vineri, 3 iunie 2022

Dimineața incepe cu tine

 Am citit undeva ca dimineata începe cu tine. Nu mai stiu unde exact. 
Dar, da asa este. Când deschizi ochii după o noapte  poate mai grea poate nu, primele ganduri, primele miscări si primele priviri trebuie asumate, indruamte, coordonate.

A trecut mult timp de cand nu am mai scris. Job-ul m-a dezamagit din nou, oamenii din jur cu care lucrez, o parte din ei. Simt de multe ori ca nu aici imi este locul, simt uneori ca daca sanatatea nu imi facea probleme sunt convinsa ca eram in alta parte. Sigur, cine nu ar fi incantat sa fie inconjurat de carti sid e umbrele trecutului? 
M-am reapucat de engleza si rusa. Insa, iar nu am reusit sa ma tin constant.
Constat ca imi lipseste un echilibru in ceea ce fac, o motivatie puternica...dar, ce sa fac in zilele cand gastrita imi da batai de cap? 
Saptamana asta a fost mai mult despre a simti ca esti prezent in ceea ce faci. Nu m-am simtit deloc prezenta, nu am simtit ca sunt acolo. Partea buna este totusi ca m-am ocupat foarte mult de copii in aceste ultime zile de scoala. Am fost cat de cat prezenta pentru ei. 
1 Iunie a fost despre ei partial. Jumatate din zi mi-am petrecut-o iar la pat. Mi-a fost tare rau si cu o zi in urma. Abia astept sa ajung la doctor, sper cumva la acest al treilea control sa dea de cap la ce se intampla cu mine si cu starile astea de rau care le am de ani de zile. Stari care ma impiedica sa-mi traiesc viata asa cum trebuie. 
Cei mai afectati sunt copii. I-am tinut foarte mult in casa din cauza mea.  
 
La finalul acestor randuri sigur cam a simt mai bine. Astept vacanta si concediu. Ma ingrozesc caldurile. Nu-mi place canicula. Ieri am avut ceva vreme pentru mine si nu am putut sa profit la maxim, caldura m-a doborat brusc si a trebuit sa merg acasa.
 
Iata ca, planurile de pe hartie nu le pot aplica. Sper sa reusesc sa gasesc leac pentru gastrita asta stupida. Sunt pe tratament dar se pare ca nu e ce trebuie. Nu mai pot manca orice, cum mananc ceva gen fast food a doua zi am niste stari de rau de nu se poate. 
Doamne, sper in acest weekend sa fiu mai bine si sa pot macar face curatenie in casa daca nu pot pleca pe undeva sa bantui. 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...