joi, 9 iunie 2022

Jurnalul unei femei simple (1/iunie 2022)

 

Jurnalul unei femei simple

 Azi
Jumatatea saptamanii...
orele pranzului.

Afara
Vremea s-a incalzit foarte mult, canicula a inceput sa fie simtita, ploaie mai putina si aer irespirabil. Abia suntem in iunie... sper sa nu fie asa pana la toamna vremea. Caldura asoaciata cu oboseala ma doboara. Ieri de exemplu am fost nu doar obosita ci si foarte molesita de la caldura, desi am dat drumul la aerul conditionat cu pauze.
 
Ganduri
Ca trebuie sa existe o măsură in toate lucrurile pe care le facem, o disciplina a timpului.
În sfârșit, unul dintre copii termina școală. Sa speram ca se termină fara incidente. Va fi bine și sa ne pregătim de vacanță. 
O vara întreaga deja avem în față. 
Zilele cu canicula sunt inutile, nu pot face mare lucru.

Din locuri din care invatam:
Ca poti fi disciplinat daca iti propui si mai ales impui ferm.

Sunt recunoscatoare: 
Pentru ceea ce am si pentru putinele momente cand ma simt bine cu organismul si imi fac treburile casei cum trebuie.


Din bucatarie:
Tocanita cu legume. Salata de vara.

Citesc:
Memorii, vol 1 de Mircea Eliade
Mircea Eliade Henry Pernet - Corespondenta 1961 - 1986. Dragul meu prieten.
Zilnic am reusit sa pun mana pe carte si sa citesc, ma uimesc cum am reusit sa trec de jumatatea primei carti. Sigur ca, nu le-am cumparat ci le-am imprumutat de la biblioteca in care lucrez, desi mi-ar placea sa imprumut carti de la biblioteca in care mi-am petrecut o buna parte din adolescenta. Biblioteca Sadoveanu. Am incercat odata sa intru si am intalnit niste priviri nu prea amicale, prietenoase. De ce cititorii sunt primiti cu priviri reci, oameni crispati, putini oameni sunt cu zambetul pe buze la intampinare. 
Am invatat din experienta proprie si unul dintre lucrurile pe care ii invat de cate ori am ocazia la instructajele profesionale este sa zambeasca.
Stiu, nu e usor cand stii ca acasa ai facturi, ai copii, ai piata de facut etc, Cunosc pe propria piele, totusi de poate.
 
Sper:
Sa terminam saptamana cu bine, inceputul a fost oarecum binisor. Sper sa se termine cu bine anul scolar al ambii copii. Cea mica, deja a primit diploma de absolvire. Mai au maine intalnirea de bun ramas. Nu au festivitate la clasele mici.

Ce mai mesteresc:
Momentan în faza de proiect. Ocupată cu finalizarea lucrărilor de școală a  copiilor.
 
 
Ascult:




 
Inspirationale:
 

Nu am asa rabdare sa ascult pana la capat, dar ma uit pe bucati. Mi se pare multa informatie pe care nu reusesc sa o aplic.
 
In casa:
Ordine. 2 saci cu haine triate pentru donat,
 
Planuri pentru urmatoarea saptamana/perioada:
- sa scriu mult
- sa citesc 
- sa trec cu bine aceasta saptamana.

 
Fotografii din arhiva personala:
 





























Un comentariu:

  1. Frumoase imaginile si mai ales cum le intrerupe sirul poza cu pisica!😊I
    Miroase putin a vacanta! Sa va fie bine si cu liniste, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (3)

 Draga EU, Azi sa fii bine cu tine si sa te bucuri de ce ai in viata ta acum. Sa fie binecuvantata noua relatie de la Dumnezeu, sa mearga fr...