vineri, 10 iunie 2022

Emotii

 Ultima zi de școală... Prima zi de vacanță 



Toți suntem în anumite momente mai mult sau mai puțin ipocriți. Cel mai mult mi,a plăcut sa vad cum este în ultima zi de școală și prima zi de vacanță.

Cum sa fie?
Usurata ca se termină cu drumurile, grijile și emoțiile.
Bucuroasă ca a venit vacanta.
Eu îmi amintesc de ultima zi de școală în clasa 3,a mandra ca am primit și eu o tresa... cred ca asa ii spunea... era o chestie care punea pe umeri la cămașă uniforma noastră din perioada comunismului.
Sunt și acum mandra de mine ca nu m,am lasat copleșită de acele note, de acea rușine a familiei ca nu am fost premianta și nu am fost la olimpiade.
Am fost rușinea familiei ptr ca nu am luat note mari, nu am fost premianta etc.
Toți au reușit să ia premii, olimpici etc. 
Am fost cel ai bolnăvicios copil din familie... o familie care nu mai exista decât resturi rătăcite prin tara sau cine știe prin ce tari. 
Motivul principal din cauza căruia viata mi a stat de multe ori in loc.

Si, totuși... Brene Brown vorbea de acele momente de vulnerabilitate din viata unui om.
Am învățat sa mi accept destinul, proastele alegeri pentru alții.
 


Totuși, alegerile devin proaste din momentul in care dam rateu.

Nu mi,am făcut planuri.
Stiu doar ca as vrea sa ies undeva la munte 3 zile.
Momentan aștept sa vina concediul.
Am reînceput mica mea autoterapie, momentele mele cu mine, mici reprize de relaxare.
 
Bine ai revenit vacanță.... te aștept cu drag concediule!!!!

Un comentariu:

  1. Iti doresc momente placute de vacanta! Si daca tot ai tras concluzii utile, este timpul sa mergi
    mai departe, Carmen.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...