luni, 25 octombrie 2021

Just monday

 Nu stiu de ce am scris titlul in egleza, se putea si in limba romana.

Cum e lunea de azi? Inca e ok.
A inceput o alta saptamana in care sper sa duc la final ce am inceput in weekend. A fostun weekend destuld e incarcat, greu am reusit sa ma mobilizez si sa fac mici schimbari in camera. Ma asteapta cateva tenacuri de carti sa le triez si sa le arnajez. Observ ca m-am lasat de citit si asta nu stiu cat e de bine. Macar o carte pe luna sa citesc. Incep dar nu ma tin, magia aplicatiilor de pe telefon m-au absorbit total.Si cred ca nu sunt singura.

Partea cea mai nefericita sa zic, este ca am plantat cu fi-mea niste bulbi si cred ca am gresit plantarea lor. O sa ma ocup indeaproape ina ceasta saptamana. Am vazut un filmulet cum se face si clar cred ca am gresit. Fi-mea are un proiect la stiinte la scoala si normal ca nu ne-a iesit inca. Tot se uita sa vada daca iese ceva, nu iese nimic,uf.

Cand nu stii cum sa le faci iese gresit. Vom vedea ce e de facut. Pana la Craciun trebuie sa reanranjez ghivecele. Sa ma documentez cum trebuie. Asa nu merge dupa ureche.
 
Cum sa va fie lunea, suportabila si indrazneata!
 
Zambeste!
 

 Ce am invatat nou in zilele acestea ca trebuie sa fac exercitii de respiratie. Pare ciudat asa intr-un fel, dar unul din filmuletele facute de Lavinia Bratu din Timisoara ne-a explicat asa in mare nou ei obicei. Incerc sa-l preiau. Ce ma ingrijoreaza cel mai mult in ultimul timp, dat fiind faptul ca am avut si un examen la care sigur voi pica, nu pentru ca as fi pesimista dar m-am autoevaluat si clar nu il voi lua, pierderile secventiale de memorie, ma ingrijoreaza din ce in ce mai des. Informatii care vorba aia le-am tot citit, scris, rascitit si le uit pur si simplu in secunda doi. Pe de alta parte, alte informatii care le-am invatat si studiat acum 23 de ani inca le mai stiu. Cum vine asta, nu pot intelege. Sa nu imi amintesc din istoricul banal al bibliotecii, e strigator la cer treaba asta. 
Ceva ar trebui sa fac in acest sens. Nu zic ca mintea odihnita de la 20 de ani se compara cu cea la peste 40 si trecut, clar nu, in mod cert lucrurile stau destul de prost si nu imi plac. 
 
Sincer de pastile sunt deja satula la cate am luat in acest an pentru alte probleme cu sanatatea, chiar nu mai vreau, trebuie sa existe si alte solutii alternative.




3 comentarii:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...