marți, 26 octombrie 2021

Simplitate


 Mi,as dori sa fie cumva viata mai simpla. Imi place simplitatea. Evit încărcarea de orice fel, ma străduiesc sa duc o viata cât mai simpla posibil.
Când privești mai mult în trecut și nu vezi viitorul fiind blocat tot timpul în persoanele din trecut nu evoluezi.
Ce imi doresc cel mai mult de la viata: simplitate în tot ceea ce fac, sa trăiesc cât mai simplu și nu încărcată de tot felul de lucruri inutile. 
Imi doresc sa,mi ghidez viata după principii care aduc liniște, relaxare și simplitate.

Rămân încă blocată în trecut. Vreau sa ma eliberez, vreau sa ma detașez, vreau sa încep o viata noua, o viata care o tot amân.
Nu sunt lăsată sa trăiesc în liniște momentan. 
Cumva trebuie să fac ca lucrurile sa se deblocheze, sa se miște.

E marți. Celebrez eșecul de la job. 
Se pare ca autoevaluarea a fost asa cum am presupus. Punctajul nu a fost rău. Se putea și mai bine. 



2 comentarii:

  1. Da, si eu imi doresc simplitate. Nu imi iese mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca unul din autorii, daca nu cumva cel mai bun autor care poate 'declansa treziri' este Eckhart Tolle, dupa parerea mea. Incearca si vezi ce se intampla.
    Vei gasi doua filmulete la postarea mea de aici, cu el.
    https://suzanamiu.blogspot.com/2021/10/fiction-monday-54-strong-and-useful.html

    Spor la tot, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...