vineri, 15 octombrie 2021

Jurnalul unei femei simple (11/2021)

 Un jurnal personal


Astazi
Vineri, orele diminetii, inceput de weekend.

Afara
Ploaie de toamna cu multe frunze cazatoare, e frig, iar lumina zilei nu e prea puternica. Adie usor vantul, o atmosfera bacoviana.

Ma gandesc
Ma framanta starile mele de oboseala si cum sa inving starea mea de tristete. Cum sa ma mobilizez pentru examen, cum sa imi organizez gandurile privind dorintele pentru perioada ce urmeaza si cum sa fac fata tururor provocarilor. Implinirile sufletului nu vine doar din profesie ci si din hobby-uri pe langa o relatie completa si frumoasa.




Din locurile din care invatam...
Ca poate azi zambesti si maine poate razi.

Sunt recunoscatoare...
Pentru ca am acces la tehnologie si pot zambi. Ca am un suflet drag ce-i pasa de mine si de copii.

Din bucatarie
Varza murata. Peste la cuptor. Supa cu galusti. Tocanita de cartofi.

Citesc
Materiale si articole din domeniul de profesie. Nu sunt captivata deloc, dar trebuie.

Ceea ce astept/sper
Sa trec cu bine fiecare zi pe care o am in fata.

Ce mai mesteresc
Organizarea temelor si fiselor de scoala a copiilor.

Ascult:
Daca tot am un examen in fata, am zis sa ma uit putin pe aceste video-uri. A trecut ceva timp de cand nu am mai avut un examen si sa invat atat, unele le mai parcurs nu e chiar totul nou pentru mine. Insa, totusi memoria joaca feste.





 
In casa
Scoala on line. Cam dezordine. Unele treburi au fot amanate pentru weekend.

Vreau
Sa scriu. Sa fiu activa in activitatile scolare ale copiilor. Sper sa am o stare de bine pentru aceste activitati.
 
Unul din lucrurile mele preferate
Sa citesc jurnale personale ale oamenilor de rand. Cele ale scriitorilor nu cred ca sunt redate identic sau toate pasajele sale.

Planuri
Sa ma ocup putin de casa. Sa reusesc sa schimb usa la baie. Sa schimb furtunul la dus. Sa schimb filtrele de la robineti. Sa reusesc sa fac aprovizionarea frigiderului in acest weekend.Sa aprticip activ la seminariile profesionale, inca trag de mine sa ma impac cu ideea ca nu mai pot schimba activitatea in care lucrez. Sa reusesc cu dosarul baiatului sa il pot depune. Sa fac o mica iesire la fotografiat imediat cum se duc zilele ploioase.Imi doresc sa ascult mai multe webinarii, sa vad ce mai scpun anumiti profesori coach. Sa mai ascult cate ceva de la Ted. Sa planific luna noiembrie diferit.

Stare de bine
Incerc sa ma mentin pe linia de plutire. Sa fiu bine cu mine. Sa inving norii negrii din trecut. Sa ma aliniez cu sufletul si mintea mea. Sa zambesc zilnic, sa citesc, sa scriu sa ascult lucruri frumoase pentru a putea sa nu mai fiu trista, suparata, dezamagita si frustrata. Sa fiu bine cu mine inseamna o stare de bine super.

Fotografii






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...