joi, 14 octombrie 2021

Joi de octombrie

 Joi de octombrie cu multa ploaie si umezeala. O dimineata anapoda. Trezirea a fost usoara, urnirea inceata. Azi nu am simtit nevoia sa ascult prea multa muzica si nici filmulete motivationale. 
Am fost framantata de problemele de conectare cu mine si cu scoala online care nu merge prea grozav.
Ma simt putin bulversata de agitatia cu scoala online a copiilor, mai ales cel de la liceu. 
Lucrurile merg incet si prost.Din pacate, toti copiii care sunt in online au nevoie de a fi supravegheati de un parinte.
Tratamentul a mers relativ binisor. Probleme au fost dar acum lucrurile se aseaza putin. Sa vedem la analize cat de eficient a fost . Nu sunt prea incantata de incarcatura de medicamente avuta. Nu m-am impacat prea tare cu antibioticul. Acum stomacul e in refacere sub probiotice. Ma bucur enorm ca starile de aru au mai disparut. 
 
Cu trezitul de dimineata inca sunt probleme. Oboseala isi spune cuvantul. Agitatia cu atatea pe cap.
Am in curand si un examen. Nu stiu daca am sa reusesc sa-l trec, depinde de capacitatea mea de memorare si a logicii. Nu am mai dat de cativa ani un examen asa greu si cu atata concurenta. Nu sunt pesimista, ci doar realista. 

Sper sa reusesc sa duc la capat cateva din planurile propuse. 

Joi de octombrie cu multa ploaie.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...