sâmbătă, 4 septembrie 2021

Provocarea de weekend

 

 
Ce mult mi-as dori de data asta sa ma tin de o minunata provocare, una foarte veche lansata in multe din postarile si webinariile dezvoltare personala, intalnita in multe din articole, parte din capitole de carti. Parca nu am avut suficienta motivare sau incredere. 
Nu scriu despre timp. Nu are ce cauta sintagma ,,nu am timp,,  Nu exista asa ceva.
Pentru ca de data asta ca sa nu mai dau rateu am intrebat-o si pe fiica mea daca vrea sa facem impreuna aceasta provocare, dar separat. A fost super incantata si mai mult a venit si ea cu o alta provocare si mai minunata.
 
Iata cele doua provocari:
 
Prima sa ne alegem fiecare cate o agenda din cele achizitionate in ultima perioada pe care sa ne scriem zilnic cateva dorinte. Sa dam drumul creativitatii!
A doua sa ne compunem o poveste transpusa in desene.
 
Suna super minunat. 
 
Intentiile mele pentru acest weekend:
As vrea in acest weekend sa fiu conectata mai mult cu natura. Sa las pentru 48 de ore lumea virtuala si ma ocup mai mult de casa, copii si iesirea in natura.  

Gandurile mele pentru acest weekend:
Sa ne bucuram mai mult de fiecare clipa, sa traim la maxim ceea ce avem de facut, sa fim mai relaxati si mai linistiti.




Un comentariu:

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...