joi, 2 septembrie 2021

Provocari de septembrie

 Bine ai venit toamna,

Ce dor mi-a fost de aceste temperaturi. Vara nu mi-a fost deloc prielnica, parca nici neuronii nu mai functionau la cotele maxime. 

Este o luna in care se intampla multe lucruri. Un an nou bisericesc. Noi provocari. Multe intentii. Un program si o rutina. Toamna este al doilea anotimp preferat. Este luna in care lucrurile incep sa se aseze, desi pare o agitatie pentru multi, eu gasesc liniste, meditatie, intentii noi, planuri si mai ales atentie catre mine.

Imi era dor de aceasta luna. Nu e luna concediilor. Este luna in care incepem un alt an scolar. Alte emotii, provocari, alte etape mai grele si alte inimi frante care mai voiau vacanta. Vacanta de un an!

Ce s-a schimbat in aceasta luna fata de anul trecut? S-au schimbat multe. S-au intamplat multe. As scrie ca fata de anul trecut sunt mai bine cu sanatatea, sunt mai implinita si mai linistita.
Am cautat sa ma centrez pe sanatate foarte mult si o fac mai departe pentru ca imi doresc sa fac multe lucruri impreuna cu copiii mei in luna ce tocmai a inceput.

Chiar daca pare ca totul se invarte in jurul banilor totusi nu e chiar asa. Cand ai energie, forta si curaj atunci poti sa infrunti ,,lumea,,.

Zilele astea s-a creat un adevarat haos privind inceperea scolii. Inca nu se stie cla cum se vor derula procesul de invatare. Imi doresc sa intre tot in on line, macar unul dintre copii. Simt mai multa siuranta pe de o parte, pe dalta parte regret ca socializarea este sub nivelul dorit. Din pacate, asa numitul bullying este prezent peste tot. Din acest motiv imi vreau unul dintre copii sa fie acasa in on line.

Cea mai mare provocare a lunii septembrie este scoala copiilor. A doua provocare este noul regim de alimentatie pe care l-am inceput, inca mai am de lucru cu mine, de inlocuit multe alimente. Nu credeam ca o boala de ficat iti poate da viata peste cap, poate in mod si placut.




Emotiile vot fi mereu cu noi, indiferent ce vom incerca sa facem. 
Ce ma deranjeaza este ca multe din lucrurile propuse nu reusesc sa le fac imediat, desi sunt atat de banale, simple si nu cer foarte mult timp.
 
Ce as mai vrea sa fac in aceasta luna?
Am citit ca toti oameni de succes au mentori. Bravo lor! Eu nu am reusit sa am un mentor anume, as scrie mai degraba despre oameni care ma inspira cu ceva la un anumit moment. 
 

 
 
Ce exista mai nou in aceasta luna sunt rugaciunile de dimineata si seara. 
Stiu, pare ciudat pentru o persoana care nu a citit decat pasaje scurte din Biblie sa aiba acest obicei. Da, nu am citit niciodata Biblia, doar paragrafe scurte ocazional. Nici acum nu mi-am achizitionat o Biblie, unul dintre lucrurile despre care scraim ca mi le-am propus s nu am reusit sa-l fac. 
 

Un subiect interesant gasit si pe YouTube:










O gramada de resurse. Toate de ascultat, eventual si notite de luat.

O alta miniprovocare este acea de a iesi zilnic o jumatate de ora afara dupa ce vin de la job, iau copii si dupa ce luam masa de seara. Ar fi ceva! Acum canicula a disparut, in sfarsit si pot cumva sa fac chestia asta.

Sunt mult de facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...