sâmbătă, 25 septembrie 2021

Jurnalul unei femei simple (10/2021)


Azi:
Orele 9,15
 
Afara:
Cerul acoperit, dimineata a fost un asfintit superb, cine a reusit sa-l fotografieze e norocos. Eu vad doar apusul aici, din pacate. 
 
Ma gandesc
Atatea lucruri sunt de facut si sunt momente cand nu am suficienta putere, forta si vlaga sa le duc la finalizare
 
Sunt recunoscatoare
Clipelor frumoase petrecute cu cei dragi mie, omului meu drag si copiilor. Pentru ca mintea mea e mai limpede, putin mai odihnita.
 
Lucrări plăcute
Cafeaua, linistea din jur, odina si zambitul.
 
Ce mai mesteseresc
Preocupata de sanatate mai ales, de alimentatie si planificare.
 
Sper:
Sa nu intram in carantina, izolare sau online. E ciudat cum toamna asta aduce cu ea haos si harababura in multe privinte.
 
In casa:
Ca de obicei, zile cu ordine perfecta si zile cu  dezordine. 

Am invatat:
Sa fiu mai rabdatoare, sa am curaj si sa ma bucur de bucuria copiilor.

Citesc:
Am descoperit cartile lui Brene Brown. In weekend citesc cateva pagini din Curajul de a fi vulnerabil.

Imi place sa:
Aud ploaia, sa ascult webinarii din diverse domenii si sa mai vad cate un film.

Din bucatarie
Supa de legume cu taitei, salata verde, cascaval pane, cartofi natur cu verdeata multa.

Ascult
Postul de Radio Romania Actualitati.
 
Un citat preferat:
sursa web googleimage
 
Intentia zilei:
Sa fac aprovizionarea frigiderului.

Fotografii din arhiva personala:
Impresionanta Scoala Centrală, nu am cuvinte. Dar totusi pare un loc trist, nu stiu de ce mi-a inspirat asta. Nu am inteles treaba cu numele scolii, in final o scoala are numele pus si pe criterii politice si istorice. Cei care au avut ocazia sa intre acolo sunt norocosi.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...