duminică, 26 septembrie 2021

Ganduri de weekend

Ultimul weekend al lunii septembrie. Finalul de septembrie a adus oboseala, bucurie si implinire.

O combinatie ciudata/ Nimic fara oboseala nu se poate realiza. Weekend-ul acesta chiar imi priieste, il asteptam de ceva zile. Pur si simplu sunt zile cand ai nevoie sa fii tu cu tine, sa te conectezi tu cu tine. Sa citesti, sa asculti o muzica de relaxare, un fundal muzical linistit.
Saptamana care urmeaza va fi vorba de vointa si tarie de carcater. Va urma o saptamana cu lucruri care ma vor ridica sau nu spiritual. Imi voi pune la punct cateva lucruri amanate.
In primul rand vreau sa ma bucur de toate momentele frumoase si mai ales cele care ma incarca cu energie si motivatie, sa simt ca realizarile marunte sunt cele mai marete. 
Imi doresc enorm sa inving starea asta de oboseala si mai ales sa zambesc cat mai des, sa ma conectez cu mine si cu tot ce am nevoie pentru a ma sprijini si motiva la un nivel mai ridicat.
Sa ma ascult pe mine, sa ignor stimuli negativi externi, sa caut mici progrese personale acele progrese in ceva simplu si marunt. Nu toti putem avea o stea mai mare si mai aleasa. Caut sa fac din steaua mea mica una frumoasa si stralucitoare. 
 
Ceea ce imi doresc este sa gasesc o modalitate de a elimina starea asta de stres, corvoada sau tensiune/presiune si sa ma axasez pe lucrurile frumoase.
 
Ce am invatat in aceasta luna: ca pot fi puternica, pot invinge momentele de oboseala generata de boala, ca pot invinge depresia, gandurile negre, scenariile stupide si presimismul generate de stimulii externi.
 
Ce am mai invatat este ca e foarte important sa imi setez intentiile fiecarei zi invatat de la  https://www.laviniabratu.ro/intentia-sau-nazuinta-fiecarei-zile/  
 
Ce sa nu mai fac: sa nu ma mai las implicata/dusa de val asa mult in atributiile job-ului. 
Ce vreau sa fac: sa ma respect mai mult la job/sa-l respect mai mult si mai ales sa profit pe alocuri de beneficiile lui. E timpul sa fac ceea ce altul/a in locul meu ar fi facut si nu fac. Vreau sa schimb putin lucrurile.



Sa implementez rutina serii altfel. Trebuie sa gasesc o modalitate de a urma pas cu pas alimentatia serii in asa fel incat sa impiedic starile de rau sa-si mai faca simtita prezenta. O alta problema este sa gasesc o modalitate de a scapa de acele momente in care corpul nu mai raspunde la comenzi. Inca mai lucrez la problemele mele de oboseala. Ma bucur ca am aflat cauza acestei oboselii permanente si nu e vorba din pacate de lipsa vointei sau a chefului. De aceea voi cauta acele alimente si acele medicamente care ma vor ajuta sa imi inving aceasta oboseala permanenta cauzata de ficat. Sunt sigura ca exista clar o modalitate, un nou mod de viata si o noua schema de alimentatie.
 
Sa ma bucur la maxima intensitate de momentele mele cu mine sa ma incarc cu energie pozitiva si cu chef de viata, zambete pe buze si mai ales cumva sa gasesc si n mod de a ma disciplina cat de cat pe parcursul saptamanii. Weekend-ul sa fie pentru reflectie, relaxare, treburi organizatorice si onecatre cu mine.
 

2 comentarii:

  1. Am descoperit o carte deosebita:
    https://www.litera.ro/medium-medical-vindecarea-ficatului
    Poate te va ajuta.
    Imi permit doar un gand: nu cred ca trebuie sa astepti un moment anume pentru a te conecta cu tine. Orice facem poate deveni acest prilej. Depinde de abordare.
    Sanatate multa si spor la tot, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. O voi cauta, imposibil sa nu aibe vreo informatie pentru mine.
      Doamne ajuta!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...