sâmbătă, 31 iulie 2021

Starea de bine (2)

 E weekend. Ultimul weekend din concediu. O vara grea. 

Obiceiuri si intentii.
Am intrat de ieri in Grupul Dietetica. Voiam de ceva timp sa intru. Cred ca de 2 luni de cand o ascultam pe Lavinia Bratu 5 minute Impreuna dimineata la ora 8.00. Norocul meu ca le incarca si pe platforma YouTube si deja zilnic intram pe YouTube sa verific daca a postat.
Intamplator am descoperit-o, apoi acest minunat site: laviniabratu.ro/puterea-cuvantului




Ce imi lipseste?
Plimbarea si fotografiatul. 
Dimineata ma misc greu, dar cumva ma voi mobiliza. 

Intentia acestei zile este sa am starea de bine in parametrii cat mai optimi.
Tot privesc rafturile pline cu carti, poate ca, voi incepe sa citesc mai departe cartile abandonate acum o luna.

Sa planific intentiile lunii August.
Sa fiu mai receptiva la ceea ce e intampla la job, sa elimin starile de rau prin tratamente si alimentatie cat mai optima.

Provocarea lunii August nu e doar pentru aceasta luna. Vreau sa fiu consecventa in tot ma apuc sa fac.
 
Ce seminar on line ascult printre picatele?
 

 
Anul trecut, ce-i drept a fost, dar daca eu aveam altfel de preocupari fara valoare, normal ca am pierdut multe lucruri care m-ar ajuta sa imi tin starea de bine la parametrii optimi. Un profesor de matematica, anul trecut imi era mentor, insa din pacate a disparut din peisaj, era si ancora mea. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...