vineri, 30 iulie 2021

Starea de bine (1)

 Starea de bine de cele mai multe ori ne-o aducem prin diverse actiuni sau activitati, nu e ceva sa pice din cer. Nu e un obiect sau ceva ca sa-l cumperi. 
Am observat ca daca mi lipseste aceasta stare de bine toata ziua am nervi, fac totul aiurea, fara chef sau chiar ma trezesc ca fac lucrurile fara valoare si utilitate.
Aseara intamplator am dat de un webinar educational in care am fost placut surprinsa sa vad si ascult acea ,,ancora,, care o aveam anul trecut. Placut surpinsa dar in acelasi timp trista pentru ca m-am trezit punandu-mi intrebarea: ,, ce ai realizat si cat ai crescut profesional, educational si personal de anul trecut si pana in prezent?,,. Raspunsul e clar: am stagnat, batut pasul pe loc fiind ocupata cu alte lucruri fara sens si valoare.
Am sa iau aceasta perioada ca fiind una necesara pentru a-mi vindeca frustrarile si esecurile.
Toate acele rutine de a citi, lua notite, asculta zilnic diverse webinarii sau a scrie ceva au disparut pe rand. 

Vreau sa va impartasesc doua filmulete pe platforma YouTube din care aveti ce extrage, lua notite sau pur si simplu sa auziti diferite puncte de vedere educationale.Va asigur ca nu e timp pierdut daca va intereseaza domeniul scolii, educational si cunoastere.

 
 
 

Observ cum am pierdut contactul cu acest domeniu si am ramas undeva in urma cu tot ce s-a discutat, desi nu sunt cadru didactic principal, ci auxiliar trebuie sa fiu la curent cu tot ce se intampla.


Sigur ca, vina e doar a mea si nu a ancorei care mi-a intors spatele si pe buna dreptate, ajunsesem la un punct al colaborarii care devenise toxic si nu de crestere reciproca.

Se pare ca am o problema in comunicarea eficienta si de crestere cu oamenii. Posibil si probleme personale au afectat serios toata perioada. Am acordat atentie anumitor lucruri care in final nu au adus nimic bun,util si de crestere.  Vine un moment in care trebuie revizuite multe din aspecte, de a face un bilant personal.

Bilantul meu nu e unul bun. Din contra, nu am crescut si nu am avut realizari de niciun fel. Chiar si cu scrisul am facut pauze lungi.

Lipsa motivatiei si a dorintei de cunoastere permanenta m-a adus in acest punct.

2 comentarii:

  1. Din tot ceea ce am citit in ultimul timp am ajuns la concluzia ca a nu fi prea aspri cu noi insine si a nu ne blama pentru diverse nereusite este mult mai productiv si pe termen lung este mai eficient. Pasii mici mi se par mai importanti. Ce mi-a placut azi? Ce am invatat nou azi fata de ieri? Ce lectie mi-a oferit viata? Am inteles-o cu adevarat? Daca nu imi place ceva merita sa continui cu acel ceva?
    .... Si multe alte intrebari de acest gen. Si am inceput cu adevarat sa cred ca binele si raul sunt cu adevarat o interpretare a mintii noastre. Atat si punct.

    Un weekend plin de idei noi, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Suzi. Cand banale intrebari te poate scoate din anumite stari, de ce, nu? Cand duci in spate o drama a vietii proprii nu trebuie sa te blochezi in acea drama si sa cauti a incerca, macar, sa nu ramai blocat in drama. Timpul oricum nu se inatoarce, e si asa parca mai scurt si nu vine nimeni sa traiasca in locul tau toate esecurile sau bucuriile.
      Weekend plin de bucurie si liniste in suflet!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...