miercuri, 26 mai 2021

Miercurea fara cuvinte (Ploiesti)

 






4 comentarii:

  1. De cativa ani tot vreau sa mai trec prin Ploiesti. Am fost pe acolo cu multi ani in urma. Probabil ca nu as mai recunoaste nimic. Frumoase imaginile!
    Multumesc, Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am fost niciodata in oras sa iau la pas. Sper sa mai ajung macar o data.
      Pup.

      Ștergere
  2. Frumoase imagini din Ploiești! Cel mai mult îmi place Palatul Culturii. :)

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie cel mai mult mi-a placut Catedrala. E de explorat, nu gluma.
      Un weekend frumos sa aveti!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...